• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

IMG_0222.JPG
IMG_0223.JPG
Väntar på att denna rackare skall få komma från service...

Den ångesten försvinner när den sitter på handleden, jag lovar. Speedyn är i all sin enkelhet väldigt nära perfektion.
Jag hoppas du har rätt! Det är mycket pengar det handlar om iaf för mig. Samtidigt är man sugen på fler klockor och för dessa pengar så kan man köpa flera schyssta. Det som känns tryggt är att skulle man ångra sig riktigt rejält och bestämmer sig för att sälja så får man ju nästan tillbaka samma pengar nu när det är 25% rabatt. :)

Då var det beställt en månklocka. Rob har fortfarande ingen inne och påstår 1-2 månader leveranstid. Kan det verkligen ta så länge?

/ P
Efter att ha följt tråden ett tag, och då snappat upp Robs decembererbjudande, tog jag idag kontakt med dem via mail för att höra mig för om Speedmastern. Jag fick infon att de har beställt några som förhoppningsvis ska komma efter jul men att de inte kunde lova det. Dock inget om 1-2 månader. Är sugen på att beställa en innan årsskiftet och utnyttja erbjudandet men vill ju gärna veta vilken leveranstid som förväntas :)

Jag hoppas du har rätt! Det är mycket pengar det handlar om iaf för mig. Samtidigt är man sugen på fler klockor och för dessa pengar så kan man köpa flera schyssta. Det som känns tryggt är att skulle man ångra sig riktigt rejält och bestämmer sig för att sälja så får man ju nästan tillbaka samma pengar nu när det är 25% rabatt. :)
Ja priset just nu är ju riktigt bra. När jag köpte min tyckte jag också att det var ruskigt mycket pengar för en klocka, men har aldrig ångrat beslutet. Många klockor har kommit och gått, men den sitter väldigt säkert i samlingen.

Vad ligger en länk på löst?
29k är trots allt rätt svårslaget ny.. blir ju en del pengar över kontrak andra AD. :)

Ja det är ju det En ny länk ligger på ca 10 000kr på Bergströms. Så i princip är det som att köpa speedmaster på länk (.005) från RobE med 25% rabatt och köpa till originalläderband med viklås separat för 6000kr (3000 kr vardera).

Tillbaka
Topp