Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag drar alltid upp den tills det tar stopp.Min första #speedytuesday så vad passar då bättre än en riktig nybörjar fråga.
När ni skruvar upp era speedys hur många varv drar ni? Ska det ta stopp? Gör ni det varje morgon?
Jag kör alltid tills det tar stopp och brukar göra det varje morgon. Trevlig morgonrutin!Min första #speedytuesday så vad passar då bättre än en riktig nybörjar fråga.
När ni skruvar upp era speedys hur många varv drar ni? Ska det ta stopp? Gör ni det varje morgon?
Härligt att få dela din glädje!Stort grattis och JIT till ST med! Bättre blir det inte.
![]()
Kan inte någon av er dra ett fulladdat lumenshot?
Kan inte någon av er dra ett fulladdat lumenshot?![]()
Stort grattis! Jäkla härlig känsla att plocka ut en helt ny klocka från AD, speciellt när man får bra service. Helt klart värt några extra kronor jämfört med gråhandlare/begagnat.Äntligen! Äntligen fick jag tummarna loss och slog till på en 005:a hos Rob E under december-rean. Det var Speedyn som fick mig att en gång fastna i det här underbart patologiska med klockor. Fy fabian vad nöjd man är! 
Superservice hos Rob E. Fick t.o.m hjälp att packa ner den gigantiska klocklådan och även ett litet presentsnöre att stänga med (plus dricka, penna, fodral, katalog osv) Förvarade den hos Rob E under dagen för att slippa bära runt på den.
![]()
Första bilden!
![]()
Vår första öl tillsammans!
![]()
Det gick (nästan) med min ryggsäck!
![]()
Gött att se dig i tråden kompis!Helt OK på läder, men jag skulle säga att den regerar på länk trots allt!
![]()
Gött att se dig i tråden kompis!Grym speedy!!
Jag sitter på en också!!