Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första posten här på forumet, så om detta är fel ställe att posta på forumet så säg gärna till.
Hur som helst så har jag en liten fråga. Funderar på att köpa en nya speedmaster professional, eller en begagnad i väldigt bra skick. (11.30.42.30.01.005)
När jag var hos en AD för att kolla in klockan låg priset på drygt 40000. Om jag sedan kollar upp priset på en nya klocka (inom EU) så ligger priset istället på 31-32000. Vad är det jag egentligen vinner på att köpa den från en AD? Pengarna jag tjänar på att köpa den på chrono24 räcker ju till en full service, och då får jag ju också två års garanti. Var tycker ni är det bästa stället att vända sig om man vill köpa en speedmaster utan att få en direkt värdeminskning på flera tusen kronor?
MVH
Tobias
Denna är så grym!
Ser riktigt nice ut!@MattNatt , säg till om du vill ha några fräna hål knipsade i ditt läderband...
Mitt svarta Hirsch Ranger passar väldigt bra med det enligt mig.
![]()
Jäkligt snyggt. Vad är det för storlek på hålen? Funderar på att göra nåt liknande.
Tackar! Hålen är 5mm i mittenraden och 3mm på flankerna.Jäkligt snyggt. Vad är det för storlek på hålen? Funderar på att göra nåt liknande.
Gert har ännu bättre smak...Sitter å kollar på Husdrömmar på SVT1, självklart spanar man ju in vad han har på armen han som bygger sitt drömhus. God smak har han iaf när det sitter en speedy där![]()
Trevlig tisdag, speed lovers!
![]()
Racingläder från Geckota, inhandlat på Royal straps. Ny favorit till speedynVad är det för Strap? Såg väldigt trevligt ut.