• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Riktigt mysig på länk, ju...:happyhappy:
A6D890F1-EE09-4808-9569-BAE8F3A54586.jpeg
Klart snyggast på länk! :)

YES YES YES YES YES!!!!! Idag kom mitt armband och för första gången någonsin så passade ett skinnarmband mitt tycke o mina handleder! :):):) Dessutom känns kvalitén inkl.pinbuckle som bra kvalité!

Tappade hoppet där ett tag o trodde inte riktigt mina handleder var gjorda för det :D

Ha en fantastiskt trevlig helg!
IMG_7049.JPG
IMG_7053.JPG
Men det där såg också riktig bra ut! Blev man allt lite sugen :)

IMG_1092.JPG

Min första Speedy kom idag, så jag joinar väl tråden och kör speedy friday idag :)
Välkommen! :)

Har tyvärr inte gjort det men är fortfarande sugen på att prova!
Mitt huvudbry över att speedyn bars förstort har iaf försvunnit vilket är väldigt skönt, hade till och med fundering på att kanske sälja men det räckte att den låg i lådan en dag så blev saknaden förstor! Nu bärs den med stolthet igen :cool:
Vet du hur du byter band/plockar av länken?

YES YES YES YES YES!!!!! Idag kom mitt armband och för första gången någonsin så passade ett skinnarmband mitt tycke o mina handleder! :):):) Dessutom känns kvalitén inkl.pinbuckle som bra kvalité!

Tappade hoppet där ett tag o trodde inte riktigt mina handleder var gjorda för det :D

Ha en fantastiskt trevlig helg!
IMG_7049.JPG
IMG_7053.JPG
Ja det blev ju bra!

Tillbaka
Topp