Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mellan 26k-29k beroende på skick känns rimligt tycker jag. 29 så ska den nog vara NOS dock.Vad tror ni man kan begära för denna speedmaster.
Fullset och stora lådan
Ej använt Nato och velcrot (ännu inplastat)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för svar, den är väldigt sparsamt använd och en polering skulle nog få den i ”nyskick” men vill inte polera den bara för att få bort lite vardagligt användande. Tror nog att ev köpare skulle uppskatta opolerat. Vill gärna ha lite fler åsikter om prisbild. Tycker spontant att 26k är lite :-/Mellan 26k-29k beroende på skick känns rimligt tycker jag. 29 så ska den nog vara NOS dock.
Ja med den beskrivningen så ligger den nog någon/några tusenlappar över 26.Tack för svar, den är väldigt sparsamt använd och en polering skulle nog få den i ”nyskick” men vill inte polera den bara för att få bort lite vardagligt användande. Tror nog att ev köpare skulle uppskatta opolerat. Vill gärna ha lite fler åsikter om prisbild. Tycker spontant att 26k är lite :-/
Helt rätt, så otroligt mångsidig. Ska dra på min på länken igen när jag kommer hem från fjällen. Variation är ju alltid kul!Kör vidare på Speedyn. Den funkar på så otroligt många olika band. Tropic, nato och läder... Bar den på länk i ett par timmar men jag tyckte att den blev aningen för tung, får vänja mig.
![]()
Omega Speedmaster 005
Får se vad som händer men kommer nog troligtvis lägga ut den till försäljning men ger en förvarning här i tråden först till alla speedy älskareJa med den beskrivningen så ligger den nog någon/några tusenlappar över 26.
Vilket band förutom orginalläder och 1171 länken kan bli snyggt på ST tror ni?
![]()
![]()
Blev ju riktigt braKunde inte vänta tills imorrn då speedys get var stort. Speedyn var även med och testade fotografera natthimmel häromdagen. Blev helt okej trots halvdåliga förhållanden.
![]()
![]()
Ja det är ett stjärnfallBlev ju riktigt bra
Är det ett stjärnfall till vänster?
![]()
![]()
![]()
![]()
3G...smartklocka? Wi-fi då?Vänner, är det någon som har en aning vad detta är? Ser ut som det står 20 - 3G alt ZO - 3G, 29 - 3G?
Tacksam om någon vet något
Det är en 145.022 -84
![]()
![]()
Måste vara den första av sitt slag, premium?3G...smartklocka? Wi-fi då?![]()
Det där måste ju någon gjort efteråt. Inte en susning vad det kan vara.Vänner, är det någon som har en aning vad detta är? Ser ut som det står 20 - 3G alt ZO - 3G, 29 - 3G?
Det är en 145.022 -84
![]()
![]()
Vänner, är det någon som har en aning vad detta är? Ser ut som det står 20 - 3G alt ZO - 3G, 29 - 3G?
Det är en 145.022 -84
![]()
![]()
Vänner, är det någon som har en aning vad detta är? Ser ut som det står 20 - 3G alt ZO - 3G, 29 - 3G?
Det är en 145.022 -84
![]()
![]()
![]()
Något färggladatt?![]()
Läckert! Är det singular?
Vilket fynd!Z9-3G -> Från Zlatan till Glenn-Gunnar Gustavsson!!
Sjuuuk premium!
Tack för svar, den är väldigt sparsamt använd och en polering skulle nog få den i ”nyskick” men vill inte polera den bara för att få bort lite vardagligt användande. Tror nog att ev köpare skulle uppskatta opolerat. Vill gärna ha lite fler åsikter om prisbild. Tycker spontant att 26k är lite :-/
Ja de är väl en tolkningsfråga som mycket annat.Klockan på bilderna tycker jag inte ser ”sparsamt använd ut”, hade den vart sparsamt använd skulle den inte ha slitage efter vardaglig användning, som jag ser det.