• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Vad tror ni man kan begära för denna speedmaster.
Fullset och stora lådan
Ej använt Nato och velcrot (ännu inplastat)

C446E501-B53F-43C4-BF13-956492431BC2.jpeg
FCAB0983-D3BD-4FB0-9D3A-42041316AE48.jpeg
3A015A42-BE75-439C-ABEA-0D294DEA58F4.jpeg
7082ED19-9B3B-4143-A6D1-9EF481B20455.jpeg
01A1F1E0-6426-4706-8F9A-50D0C18659FB.jpeg

Mellan 26k-29k beroende på skick känns rimligt tycker jag. 29 så ska den nog vara NOS dock.
Tack för svar, den är väldigt sparsamt använd och en polering skulle nog få den i ”nyskick” men vill inte polera den bara för att få bort lite vardagligt användande. Tror nog att ev köpare skulle uppskatta opolerat. Vill gärna ha lite fler åsikter om prisbild. Tycker spontant att 26k är lite :-/

Tack för svar, den är väldigt sparsamt använd och en polering skulle nog få den i ”nyskick” men vill inte polera den bara för att få bort lite vardagligt användande. Tror nog att ev köpare skulle uppskatta opolerat. Vill gärna ha lite fler åsikter om prisbild. Tycker spontant att 26k är lite :-/
Ja med den beskrivningen så ligger den nog någon/några tusenlappar över 26.

Kör vidare på Speedyn. Den funkar på så otroligt många olika band. Tropic, nato och läder... Bar den på länk i ett par timmar men jag tyckte att den blev aningen för tung, får vänja mig.

94F3BF63-6A5B-47CB-88F9-9CC96719147B.jpeg

Omega Speedmaster 005
Helt rätt, så otroligt mångsidig. Ska dra på min på länken igen när jag kommer hem från fjällen. Variation är ju alltid kul!

Klockan på bilderna tycker jag inte ser ”sparsamt använd ut”, hade den vart sparsamt använd skulle den inte ha slitage efter vardaglig användning, som jag ser det.

Tillbaka
Topp