Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är därför 1171-länken är så trevlig, bärs exakt lika stor som klockhuvudet. Fint läder och håller med om att nya länken är riktigt snygg (och robustare)!Har fått hjärnspöken nu igen att klockan bärs för stort på mig så nu blir det att skippa länken och köra band istället! Tycker förövrigt att orginal länken är skitsnygg, synd bara att den gör klockan större.
![]()
Betala premium för en franken?Börjar sakta men säkert sukta efter en Speedmaster, nämligen bestämt en 3570.50. Finns ett mycket trevligt exemplar där en äkta Mitsukoshi dial + visare för tillfället sitter på. Orginaltavlan följer naturligtvis med, likaså box + ostämplat cert. Priset är satt till kring 36000 sek vilket låter väldigt högt för en "normal" 3570.50. Kan experterna svara ifall tavlan är värd premium-prislappen?
Uttagen i december då kostade den knappt 30 helt ny. Skulle aldrig betala runt 30 för en begagnad speedyDet är 2st hirsch band.
Trodde åtminstone runt 30k
Tack för info!
Ja, det låter ju galet.. gillar dock looken men blir inte klok på priset.Betala premium för en franken?
Uttagen i december då kostade den knappt 30 helt ny. Skulle aldrig betala runt 30 för en begagnad speedy
Det hade inte jag heller.Och jag hade aldrig betalat över 100,000 för en begagnad Rolex... tur vi alla är olika![]()
Inte ens för en 321?Uttagen i december då kostade den knappt 30 helt ny. Skulle aldrig betala runt 30 för en begagnad speedy
Produceras dom fortfarande och kostar 30k nya ?Inte ens för en 321?![]()
Det hade inte jag heller.
Men speedyn kostar ju typ 30 ny. Så skulle inte köpa en begagnad för samma pris.
Japp. Jag har många gånger stuckit ut hakan och sagt att jag tycker det är världens snyggaste klocka.På riktigt supersvårt att inte bära denna... Hade den varit badsäker hade det varit den optimala klockan
![]()
Omega Speedmaster 005
BTW, du kan faktiskt bada med den.På riktigt supersvårt att inte bära denna... Hade den varit badsäker hade det varit den optimala klockan
![]()
Omega Speedmaster 005
BTW, du kan faktiskt bada med den.
Jag badar om du badar![]()
Den var såld fick jag reda på. Annars hade jag lätt plockat denGripenbro har en ute för 3,5 men de verkade inte jättesugna på att sälja den när jag försökte köpa.
Nu har jag kommitat alla mina cash till en annan klocka, men jag blir så sugen på att köpa en speedy pro och bada hela sommaren med den bara för att. 50m WR baby!Jag badar om du badar![]()
Do it!!!Nu har jag kommitat alla mina cash till en annan klocka, men jag blir så sugen på att köpa en speedy pro och bada hela sommaren med den bara för att. 50m WR baby!
Trevlig helg kamrater!
![]()
Badade en hel sommar med speedy på armenJag badar om du badar![]()
Grym bild!Trevlig helg kamrater!
![]()
Safir? Bland don bättre safir-speedy-bilderna jag sett i så fallTrevlig helg kamrater!
![]()
Grym bild!
Safir? Bland don bättre safir-speedy-bilderna jag sett i så fall![]()