Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp den och sälj 2-3 ggr. Sen kommer den riktiga kärleken när du saknar ihjäl speedy! Fråga alla i trådenKöp en och sälj den aldrig. Tips från proffset![]()
Vill passa på att tipsa alla speedfreaks som söker NASA-strap i vettig längd att GasGasBones har öppnat upp sin webshop tillfälligt![]()
Beställde ett svart med Flight Qualified lappenTack för tipset. Dock för många val att ta ställning till, med färg på bandet och lapparna med text på![]()
Känner igen det...bytte band 5 gånger idag på min Panerai.Kör på ett mjukt o härligt lädernato
(Har liksom inget att göra, då funkar alltid bandbyte)
![]()
Perfekt terapiKänner igen det...bytte band 5 gånger idag på min Panerai.
http://www.omega-addict.com/reviews/bracelets/Oh allmäktiga speedy-tråd! Överväger att komplettera min AT med en Speedy som examenspresent till mig själv. En årsklocka från -91 hade ju varit drömmen och det är ju ingen omöjlighet med denna eviga klassiker. Skulle ju helst av allt vilja ha en med 1450-länken men tycker mig ha kollat länge och väl utan att något dyker upp. Har jag helt missuppfattat det eller var inte det en vanligare länk de åren? Om inte 1450, finns det någon annan tredelad länk som såldes -91? Om jag inte hittar något med en länk som skiljer sig från dagens kan jag ju lika bra springa till en AD i samband med examen men hur kul är det?![]()
http://www.omega-addict.com/reviews/bracelets/
1479 är nog vanligare från de perioden. Vill du köpa en ny länk med samma utseende som 1450 kan du köpa 1171 ny. Den är dock rätt rasslig jämfört med moderna länkar.
Det går alldeles utmärkt. Kostar runt 6k. Vi är många som kör den på #STJag kan alltså köpa en vikt rassel-länk ny idag? Då är ju problemet löst! Då får årsklockan bli något annat längre fram bara![]()
Det går alldeles utmärkt. Kostar runt 6k. Vi är många som kör den på #ST
Samma här! Nu blir det Speedy Wednesday bara för det.Helvetes klämdag. Har gått runt och tänkt att det är söndag hela dagen. Tur att jag insåg mitt snedsteg innan det var för senttrevlig tisdag fartdårar!
![]()