Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha en bra tisdagkväll.
![]()
Inte ofta det kommer två straightlugs efter varandra nuförtiden. Riktigt bra klockor!Da blev det tirsdag igen
![]()
Fick upp denna i mitt instaflöde, kan inte minnas att den har tagits upp tidigare i tråden?
CK2998 Limited edition.
Jag gillar den!
![]()
@leben huserar även en!Tack Hasse! Ja, men jag har minsann sett ytterligare en vill jag tro, @Jokkmokkswe .
Riktigt finaÄr det tisdag så är det väl...
![]()
MIn 105.012-65 kom på ett sunkigt läder som jag tänkte byta mot min JB Champion mesh. Fick inte loss bandstiften hur mycket jag än försökte med mitt Bergeon 6767 som aldrig svikit mig tidigareTog klockan till Werner på ABC (Stockholm) och bad honom om hjälp. Han såg direkt att det var gamla Omega bandstift som jag aldrig sett och som man INTE tar loss på det sättet jag försökte göra det på... De ser ut så här:
![]()
Markerat de fjädrande sprintar som ställde till det för mig. Någon annan här som har erfarenhet av sådana bandstift?
Aha, jag missade säkert att studera lädret närmare, var helt inställd på att de var "vanliga" fjädrande bandstiftQuick release spring bars, ganska smidigt när man enkelt vill byta band utan att behöva pilla med en massa verktyg och greja.
Har det på något läder till min gamla seamaster, jag tycker att det är himla smidigt.
![]()
![]()
Speedy är alltid tillåtet. All Day Every DaySpeedy Wednesday..?
![]()
![]()
Sattan va bra tavlan gör sig i solenSpeedy Wednesday..?
![]()
![]()
Det hoppas jag, för den sitter på idag ocksåSpeedy är alltid tillåtet. All Day Every Day![]()
Jag håller med! Underbar finish och patina.Sattan va bra tavlan gör sig i solen![]()
Snygg!! Riktigt elegant kombinationSpeedy Wednesday..?
![]()
![]()
Grymt!Har plastat av original-Natot i kväll. Snacka om premium-känsla.
![]()
![]()
![]()
Nej, har ingen aning om var de tillverkas. Det är original-natot som kommer i boxen med .005.Grymt!
Vet du möjligen var de tillverkas?
Mjukt och skönt nato och som du säger verkligen premium känsla! Skönaste natot jag provat.Har plastat av original-Natot i kväll. Snacka om premium-känsla.
![]()
![]()
![]()
Menar du det på bilden? Priset ska stå när du trycker på ”reveal the price”Hej alla,
Stilrent i sin svarta enkelhet. Vad ligger NATO:t på för listpris?
Funderar på att byta det bruna racebandet i skin till ovan NATO eller det bifogade:
![]()
Menar du det på bilden? Priset ska stå när du trycker på ”reveal the price”![]()
Det du refererade till på bilden listar 1440 kr enligt Omegas hemsida.Både och, du har ett nytt NATO som jag inte vet priset på och så finns det ett liknande utan metallspänne som är min bifogade bild.
Tyvärr framkommer inget pris på omegas sida. Där av frågan![]()
Köp en och sälj den aldrig. Tips från proffsetAlltså jag är så sugen på att hugga en Speedy any day now, väntar på rätt napp bara!![]()