• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

SpeedyTuesday!

En skott innan hon läggs ut på KS :snaphappy:
DD36CAAE-5009-4CC1-9FB6-4E4EDEF189D5.jpeg
Vafalls! Försäljning?! :nailbiting:

Vet ej om detta stämmer eller om det är en skröna..... men vad jag hört är alla vita/röda rutor är handmålade!

Samma för mig. Min 005 snittade +5sek i början, den har mer eller mindre varit igång sen början av januari och nu går den ca +2sek om dagen. Kanske handlar om nån inkörning? Har tidigare hört att urverk generellt kan gå lite snabbare till en början för att sedan lugna ner sig lite, men ta det med en nypa salt då jag inte har några belägg för det.
Visst är det skumt! Nu har min på fem dagar tappat 4 sekunder totalt.

Hej, jag är precis nyinkommen in i speedmaster familjen. Jag har dock sett en viss liten avvikelse på min klocka i jämförelse med bilder i denna tråd som jag funderar över. Min modell är 311.30.42.30.01.006. På bakboetten står det "THE FIRST WATCH ON THE MOON", tidigare bilder har dock även inkluderat "AND ONLY". Är det en designändring som har genomförts av Omega?

tänkte köpa mig en speedy reduced 3510.50, vart tror ni det bästa stället är att handla? finns många bra på chrono24.com, men har aldrig handlat därifrån förut

Tillbaka
Topp