• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Den förlorade sonen börjar hitta hem.
10BF610E-8DC2-4C79-8C82-F705E38814FA.jpeg
 
Nu måste jag prova ett racing band och har kommit fram till att det blir någon av dessa. Lutar åt den sistnämnda. Är lat och bara lägger in länkarna :rolleyes:.
http://www.bandrbands.com/oak-classic-vintage-racing-watch-strap.aspx
Eller
http://www.bandrbands.com/cognac-classic-vintage-racing-watch-strap.aspx
Lutar åt den sista som sagt, vad tror ni? Svårt att utgå från bilder men de går ju ej att se live.
Ljusare tyckte jag var schysst, framförallt nu på sommaren. Konjak är lite mer höst för mig :) Förövrigt schysst modell!
 
Senast ändrad:
Hej, jag är precis nyinkommen in i speedmaster familjen. Jag har dock sett en viss liten avvikelse på min klocka i jämförelse med bilder i denna tråd som jag funderar över. Min modell är 311.30.42.30.01.006. På bakboetten står det "THE FIRST WATCH ON THE MOON", tidigare bilder har dock även inkluderat "AND ONLY". Är det en designändring som har genomförts av Omega?
Eftersom det vart fler klockor på månen kan man ju inte ha kvar "and only"
 
Jag har en fois inhandlad för ca 3 veckor sedan. Vad skulle det kosta att skaffa en ny original viklås till den, och tycker ni att det är värt det?
 
tänkte köpa mig en speedy reduced 3510.50, vart tror ni det bästa stället är att handla? finns många bra på chrono24.com, men har aldrig handlat därifrån förut
Kul att du har siktet inställt på en speedmaster, är det en reduced du vill ha så lägg ut en köpesannons här på forumet. Chrono24 är lite som tradera eller blocket, vissa är väldigt seriösa och andra mindre. Köp säljaren helt enkelt. Du kan alltid använda trusted checkout vilket gör det mer tryggt.
 
Tillbaka
Topp