Kolla under den. Fanns en till reserve knapp för mig längst nerKunde ni trycka igenom order genom iphone? Sista reserve-knappen var död för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla under den. Fanns en till reserve knapp för mig längst nerKunde ni trycka igenom order genom iphone? Sista reserve-knappen var död för mig
Omegas hemsida verkar ha kraschatKunde ni trycka igenom order genom iphone? Sista reserve-knappen var död för mig
2012Verkar fullbokad. Hur många ex släppte de?
Den är ju sjukt cool, och limiterad, men ca dubbla priset jmf en ny "vanlig"?Vad tycker ni om priset? (65 000)
Högt, men jag kunde inte bara motstå denVad tycker ni om priset? (65 000)
+1Högt, men jag kunde inte bara motstå den![]()
65' utan länk är att ta i, men Omega har väl tittar på förra årets #ST och insett att det går att ta betalt.Skippade att reservera... Tyckte den var för dyr. Lär väl få ångra det
Nu är jag svag för just orange så det var främst det jag gillade med klockan...65' utan länk är att ta i, men Omega har väl tittar på förra årets #ST och insett att det går att ta betalt.
Nu var jag förvisso för sent på det, men tycker klockan var lite väl orange för min smak. Nöjer mig med min #ST tills vidare.
You and me @RicVinIngen Ultraman för mig heller även om de orange detaljerna får det att vattnas. Får nöja mig med den vanliga..
![]()
Har oxå en förkärlek för orange detaljer och känns som en av få som faktiskt tycker att Pateks nya aquanaut ser ball utIngen Ultraman för mig heller även om de orange detaljerna får det att vattnas. Får nöja mig med den vanliga..
![]()
Den är ascool![]()
Vad tycker vi om "Ultraman"? Första reflektioner är att den är snygg! Lite töntigt kanske men ändå....![]()
Tycker den är bra, men Hade gärna sett den lite renare. Lite mindre orange och inte fejkpatinerad lume. Vanliga sekundvisaren hade jag föredragit också. Stepdial, applicerad logo, Don och orange chrono-sekund hade räckt enligt mig. Men fortfarande ett bra släpp.![]()
Vad tycker vi om "Ultraman"? Första reflektioner är att den är snygg! Lite töntigt kanske men ändå....![]()
Var för sent på detDen är ascool![]()
Håller med om att ST är betydligt mer allround, fast gillar släppet ändå. Nu verkar alla vara reserverade ändå, så skaffa eller inte är ett icke-problem för stunden.Den är kul men tror man tröttnar då den känns lite ”oklassisk” o svår buren. I rotation funkar den säkert bra.
Slår ju dock inte the one and only ST
![]()
![]()
![]()
Håller med.. Känns som att de tar 65 000 bara för att de kan..Klart den är skitbra! Men vad motiverar ett högre pris än ST ? (för att det går? alla reserverade nu)