• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Håller med om att ST är betydligt mer allround, fast gillar släppet ändå. Nu verkar alla vara reserverade ändå, så skaffa eller inte är ett icke-problem för stunden.
De är inte slut... Kör f5 hela tiden så dyker de upp lite titt som tätt när andras sessioner blir inaktiva

Bjuder på en bild här
IMG_20180710_125631_276.jpg

De är inte slut... Kör f5 hela tiden så dyker de upp lite titt som tätt när andras sessioner blir inaktiva
Nu gick det ställa sig på väntelista, men sidan jag kommer till funkar inte.

Edit 1: kommer vidare, men confirm-knappen funkar inte.

Edit 2: Nu står en på waiting list.

Senast ändrad:
Kan ju vara ett tips att ställa sig på väntelistan även om man inte är intresserad av klockan. De på väntelistan fick väl hem Speedytidningen förra året?

Hallå alla Speed-freaks. Vill så fasligt gärna komma med i er klubb!
Var har ni bäst erfarenhet av ett bra pris på en Speedmaster (.005) i Stockholm? Tänker om det är lika bra att slå till nu, innan prishöjningen i Augusti?
Hade egentligen tänkt spara ihop till den som en 35-årspresent till mig själv till December nästa år, som lämpligt skulle sammanfalla med Rob Engströms Decemberrea.
Men jag kanske borde öppna stora plånboken redan nu..:rolleyes:

Jag citerar mig själv, för det var uppenbarligen dumt att posta min fråga samma dag som de kör ett släpp av en limiterad klocka då det försvann i mängden. Men någon som har några tips? Fått ett okej pris på ett ställe i Sthlm, men vad borde man kunna pruta ner en .005a till? Ny i butik alltså?

Jag citerar mig själv, för det var uppenbarligen dumt att posta min fråga samma dag som de kör ett släpp av en limiterad klocka då det försvann i mängden. Men någon som har några tips? Fått ett okej pris på ett ställe i Sthlm, men vad borde man kunna pruta ner en .005a till? Ny i butik alltså?
Om du får drygt 15%-20% är det väl bra, så kring 34 000 - 35 000 typ

Tillbaka
Topp