Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag krokade en jag å!Vilka lyckades boka en härifrån?
Vad hamnar det nya listpriset på?Hallå alla Speed-freaks. Vill så fasligt gärna komma med i er klubb!
Var har ni bäst erfarenhet av ett bra pris på en Speedmaster (.005) i Stockholm? Tänker om det är lika bra att slå till nu, innan prishöjningen i Augusti?
Hade egentligen tänkt spara ihop till den som en 35-årspresent till mig själv till December nästa år, som lämpligt skulle sammanfalla med Rob Engströms Decemberrea.
Men jag kanske borde öppna stora plånboken redan nu..![]()
7.81% upp exakt fick jag veta av Franks Ur. Så nästan 46".Vad hamnar det nya listpriset på?
Vilka lyckades boka en härifrån?
Erikssons ur i Sundbyberg!7.81% upp exakt fick jag veta av Franks Ur. Så nästan 46".
Jag har ringt ett par ställen i stan och fått ungefär samma pris från samtliga, vem tycker ni är trevligast att ha att göra med av Omega-butikerna? Säljarna har i och för sig varit trevliga alla tre![]()
Är jag förvånad... Du hugger på allt
Jag tycker den är riktigt lyckad!
Säg till om du behöver bli av med en...hade inte samma flyt..Lyckads boka två ST2 Ultraman
De är inte jättevanliga. Min har nummer 8018 eller 8081. Och jag tror att räknaren inte går per år utan ökat från start. Numbered edition.Jag sitter och tittar i tråden efter att jag fått upp ögonen för FOIS. Är FOIS en ovanlig modell? Ser inte så många i Köp & Sälj samt att det inte är så ofta det postas bilder på just den modellen i denna tråden.
Jag sitter och tittar i tråden efter att jag fått upp ögonen för FOIS. Är FOIS en ovanlig modell? Ser inte så många i Köp & Sälj samt att det inte är så ofta det postas bilder på just den modellen i denna tråden.
Italian Albino? Ref 3593.20.00?För sen på Ultraman så man får hålla till godo...
![]()
Blivit med vintage-speedy igen?Önskar alla en glad ST
![]()
Fick en 145.022-69 från 1971 i inbyte.Blivit med vintage-speedy igen?![]()