Snyggt! Ett sånt band har jag funderat på, vart kommer denna från?Lite av en favorit just nu.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Ett sånt band har jag funderat på, vart kommer denna från?Lite av en favorit just nu.
![]()
Grymt att du knep en och spännande när den landarJag lyckades få en. Var inne snabbt men fick samtal mitt i bokningen. Några minuter senare var det fullbokat. Försökte några minuter senare och fick en 1600-någonting
Grymt att du knep en och spännande när den landar!. Ultraman är för mig en av få limited som väcker ha begäret och är riktigt cool
![]()
Haha ja, den ska kanske bäras av den som har lite stake i sigUltraman, är det den som har ett kl 12 index som ser ut som en kuhu?
edit: yup! That’s the one! Präktig.
![]()
Tack. Vill minnas att det var hos https://www.royalstraps.se/products/klockor/racingSnyggt! Ett sånt band har jag funderat på, vart kommer denna från?
Är väl samma index på alla nya speedmaster (nästan)Ultraman, är det den som har ett kl 12 index som ser ut som en kuhu?
edit: yup! That’s the one! Präktig.
![]()
Är väl samma index på alla nya speedmaster (nästan)
Några åsikter om safir/plexi? Vilken föll bäst i smaken enl dig?Hade den på safir i vintras och testar en plexi nu(okej haft den i drygt en månad). Fick på länken i veckan efter att jag kört natot från början. Jäklar vad länken lyfter klockan, hade glömt det helt
![]()
Båda har för och nackdelarNågra åsikter om safir/plexi? Vilken föll bäst i smaken enl dig?
Lite som jag misstänkte. Tack!Båda har för och nackdelar
Safir har ju en grym baksida, verket är riktigt vackert. Framsidan är nog ändå till plexins fördel, tavlan kommer fram bättre och får ett mer ostört utseende av plasten istället för safiren. I slutänden vinner plexi, safiren är inte värd de extra pengarna.
Du får mejla/ringa runt men verkar som att Erikson Urhandel oftast kan erbjuda en bra deal. Forumsponsor också och med väldigt nöjda kunder.Tänkte köpa en Speedmaster .005 till mig själv då jag fyller 50 år i januari 2019. Några tips på vart jag skall vända mig för att få ett så bra pris som möjligt?
Hälsningar Hans
Precis, det är den jag väntar påRob Engströms december-rea kanske.....![]()
Precis, det är den jag väntar på![]()
Läste precis den tråden faktiskt och blev lite ledsen
Var ironisk om det inte märktes haha. Just med tanke på tråden...Precis, det är den jag väntar på![]()