Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta till februari och köp en beggad 2019 på k&s...Tänkte köpa en Speedmaster .005 till mig själv då jag fyller 50 år i januari 2019. Några tips på vart jag skall vända mig för att få ett så bra pris som möjligt?
Hälsningar Hans
Fan vad läcker den länken är!Blickar ut över fälten mot Arlanda med en längtan hem till bästkusten. Imorgon ses vi Götet
![]()
Tack, jag är så nöjd med länken.Fan vad läcker den länken är!Gör sig grymt bra. Fin bild också!
Tänkte köpa en Speedmaster .005 till mig själv då jag fyller 50 år i januari 2019. Några tips på vart jag skall vända mig för att få ett så bra pris som möjligt?
Hälsningar Hans
Tänkte köpa en Speedmaster .005 till mig själv då jag fyller 50 år i januari 2019. Några tips på vart jag skall vända mig för att få ett så bra pris som möjligt?
Hälsningar Hans
Tjenare, jag skrev för någon veckasedan om att jag fått imma på insidan kristallen efter att ha fjällvandrat lite, satte igång kronografen innan jag gick upp.![]()
Jag gick till ad och lämnade in den och de hörde av sig nu och sa att den klarat trycktestet och att de skickar iväg den till Omega.
Vad tror ni, har jag gjort någonting fel tex?
Kommer jag automatiskt få en fet räkning nu när den kommer tillbaka från Omega?
Jo 11 månader bara. Men trycktestet hade den klarat på Jarl Sandin :/ .Klockan var väl ganska ny? Låter som ett garantiärende rakt av.
Jo 11 månader bara. Men trycktestet hade den klarat på Jarl Sandin :/ .
Låter mycket skumt att det ska ha kommit in fukt under glaset pga av användandet av kronografen... Vilken höjd var du uppe på? Du kommer inte få någon fet räkning från Omega, det skulle vara helt orimligt.Tjenare, jag skrev för någon veckasedan om att jag fått imma på insidan kristallen efter att ha fjällvandrat lite, satte igång kronografen innan jag gick upp.![]()
Jag gick till ad och lämnade in den och de hörde av sig nu och sa att den klarat trycktestet och att de skickar iväg den till Omega.
Det där kan även uppstå vid höga temparaturförändringar och om det är hög luftfuktighet är det nog ännu större riskTjenare, jag skrev för någon veckasedan om att jag fått imma på insidan kristallen efter att ha fjällvandrat lite, satte igång kronografen innan jag gick upp.![]()