Bättre sent än aldrig... ST!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Snacka om snabb leverans, hoppade av min reserverade. Kunde du hämta upp hos svensk AD?grattis!Äntligen sitter den på armen![]()
![]()
Äntligen sitter den på armen![]()
![]()
YesWow! Snacka om snabb leverans, hoppade av min reserverade. Kunde du hämta upp hos svensk AD?grattis!
Snyggt! Gratulerar till en rikktigt nice klockaÄntligen sitter den på armen![]()
![]()
Har själv betat av 5-6 st och är rädd det blir fler.
Näe då blir det ju en frankenFasen vad snygg den där hade varit med vita sub dials!
![]()
Grymt! Stort grattis till klockan och trådens första Ultraman!Äntligen sitter den på armen![]()
![]()
Bjussar på två tillblir till å beställa en ny 1171:a & pröva lira den på länk å, kan bli riktigt bra.
![]()
![]()
Otroligt bra! Grattis!Bjussar på två tillblir till å beställa en ny 1171:a & pröva lira den på länk å, kan bli riktigt bra.
![]()
![]()
Satan va snygg!Äntligen sitter den på armen![]()
![]()
Lovar att återkomma med det..Vad behöver man göra för att få en "lume shot"?![]()
Under 100Snyggt. Får man fråga hur lågt # du har?
Väntar på min. Suget blev INTE mindre nu
Be snälltVad behöver man göra för att få en "lume shot"?![]()
Visa lådan!Bjussar på två tillblir till å beställa en ny 1171:a & pröva lira den på länk å, kan bli riktigt bra.
![]()
![]()
Djefvulen så stilig! Ha-begär 100%!!!
Nästan lite ghost feeling på bezeln i starkt ljus på min -78’a
![]()
Sjukt fet! Den på 1171-länk kommer bli så nice. Grattis!Bjussar på två tillblir till å beställa en ny 1171:a & pröva lira den på länk å, kan bli riktigt bra.
![]()
![]()
Bjussar på två tillblir till å beställa en ny 1171:a & pröva lira den på länk å, kan bli riktigt bra.
![]()
![]()
Blev du köpsugen?Jag skulle tro att man kommer att springa runt hela dagarna och leta UV-ljus, alternativt ha den medföljande lampan i fickan... Coolt ju...
Tack @ERIKSON URHANDEL för titten .
![]()
![]()