Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speedytuesday
![]()
![]()
Kan verkligen rekommendera racing läder på Speedy! Jag har både det mörkare och det ljusare och båda är riktigt bra. Svart racing är ju oxå snyggtDe där bandet var jag väldigt nära att beställa, kunde dock inte bestämma mig för det bandet eller det ljusare bandet... så det blev aldrig nått. Måste prova ett racing läder!
Dags igen!?! Vi äro oboteliga vi klocknördarSpeedytuesday
![]()
![]()
Dags igen!?! Vi äro oboteliga vi klocknördar![]()
Funderar på att öppna ett speedy Rehab. Föreställ dig att skicka iväg speedy till ett ställe där du inte kommer åt klockan. Kontrakts skrivning osv.
Tänker mig att man som kund kan välja på 1-4 kvartal utan speedy, beroende sitt behov att bygga upp suget?
Själv behöver jag cirka 5-6 månader innan suget återkommer.
Fast nu bytte jag ju bara modell denna gångenDags igen!?! Vi äro oboteliga vi klocknördar![]()
Tack! Fast jag är inte direkt ny i denna trådenVälkommen! Kul med ny klocka direkt från AD med allt vad den upplevelsen innebär!![]()
Tack! Fast jag är inte direkt ny i denna tråden![]()
Cool Ed White! Chronosekunden och bezeln har dock blivit utbytt i något skede.Fick äran att prova en ” premoon” idag. Underbar utstrålning och känsla. Synd att den inte kunnat stanna på min handled![]()
![]()
Grattis! Fint köp! Sållde du din ST LE?Speedytuesday
![]()
![]()
Tack! Japp den såldes o ersattes av en 005Grattis! Fint köp! Sållde du din ST LE?
Någon har kollat på the urban gentry![]()
Missade ST, trodde min original Fisher Astronaut Space Pen skulle komma igår...![]()
Grym brorsan!Äntligen sitter den på armen![]()
![]()
Den e riktigt jäkla snygg!Äntligen sitter den på armen![]()
![]()
Äntligen sitter den på armen![]()
![]()