• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Trevlig fredag..
76D5D54C-0A9A-4094-AD10-3BCA0EED5D08.jpeg

Saknat tråden lite...
Drömde i natt att jag sålde min Speedy. Den var dock kvar när jag vaknade! Vet inte om mitt undermedvetna ville säga något...
Så idag blir det en heldag med Speedyn.
Påtaglig skillnad att gå från 36 mm i några veckor och börjar använda 42 mm igen. Saknat tyngden på armen dock!
IMG_20180915_144808.jpg

Hehe, favorittråden att hänga i om dagarna! :D Bra, ser riktig najs ut! Bra val av Nato!
Jag håller med om att den här tråden är ett bra tidsfördriv! :D
Tack! Slängde precis på detta Nato och inser att jag tog bilden innan jag ställde datum och tid.. Klockan har varit utanför rotation de senaste veckorna men nu får den vara med och leka ett tag!

Jag håller med om att den här tråden är ett bra tidsfördriv! :D
Tack! Slängde precis på detta Nato och inser att jag tog bilden innan jag ställde datum och tid.. Klockan har varit utanför rotation de senaste veckorna men nu får den vara med och leka ett tag!
Den mysigaste tråden på KS, riktigt bra stämning! Samma här, har kört min Expy och DJ nu och inte använt Speedyn på nästan en månad. Som jag saknat den! :)
IMG_20180915_203946.jpg

Dåligt med reduced modeller här inne, har blivit extremt sugen på än men är väldigt intresserad av att se bilder på hur den sitter på handleden, tycker det låter som en väldigt behaglig storlek.

Dåligt med reduced modeller här inne, har blivit extremt sugen på än men är väldigt intresserad av att se bilder på hur den sitter på handleden, tycker det låter som en väldigt behaglig storlek.
Nog av den enkla anledningen att originalet 005:an är så mycket bättre. Tycker inte alls den sitter som en 42 mm, mer som en 40 mm. Annars kör FOIS. Klart ekonomin är alltid en avgörande faktor men har man finanserna så kör på originalet :)
Kollar man nätet så ser den ut till att sitta bra. Det stora problemet för mig är avståndet mellan subdials:en som gör att det ser för tokigt ut. Funderade faktiskt först på en reduced av ekonomiska skäl men ångrar inte att jag köpte min 005:a.
Omega-Speedmaster-Reduced-Omega-Steel-Strap-Wristshot-2.jpg
e7b86d6f242602989a135bf4e4178fea.jpg
agdm12qq85p01.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp