• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Thunell

Panerai
2-Faktor
Happy st folks!! :)

8B091176-0E13-4AC3-A25E-46BF5F31B3D5.jpeg
 

konkret

Cartier
2-Faktor
Någon av er som har testat länken 1499/842 till sin Speedmaster Pro och har ett hum om vad en sådan länk kostar? Är länken bra eller är det ett stort steg bakåt i kvalité och finish än den nya länken? Tror jag kommer uppskatta den länken (20-16) än nuvarande (20-18) centimeter avsmalning.
 
Senast ändrad:

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Någon av er som har testat länken 1499/842 till sin Speedmaster Pro och har ett hum om vad en sådan länk kostar? Är länken bra eller är det ett stort steg bakåt i kvalité och finish än den nya länken? Tror jag kommer uppskatta den länken (20-16) än nuvarande (20-18) centimeter avsmalning.
Har inte provat den själv, gick en på Omega Forums hösten 2017 (senast vad jag kan se) för $420. Verkar vara sällsynta, så här står det (bland annat) i annonsen:

These bracelets do not surface very often at all, especially in such fantastic condition. I would say it is TZ 90-92%.

These bracelets were produced in the late nineties for only a couple of years, and they have become quite desirable today. It's certainly less bulky than the latest 1998 bracelets, and retains a pleasant taper.

Förhoppningsvis en liten ledtråd till vad de kan kosta :)
 

konkret

Cartier
2-Faktor
Har inte provat den själv, gick en på Omega Forums hösten 2017 (senast vad jag kan se) för $420. Verkar vara sällsynta, så här står det (bland annat) i annonsen:

These bracelets do not surface very often at all, especially in such fantastic condition. I would say it is TZ 90-92%.

These bracelets were produced in the late nineties for only a couple of years, and they have become quite desirable today. It's certainly less bulky than the latest 1998 bracelets, and retains a pleasant taper.

Förhoppningsvis en liten ledtråd till vad de kan kosta :)
Stort tack! Attans, då lär det inte vara så enkelt som att be en AD att beställa en sådan länk
 
Topp