Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett av de bästa spontanköp som kan göras! Gratulationer!Förste #speedytuesday for meg etter et lite spontanköp i går
![]()
Takkar! En så länge er jeg veldig nöjd. Det er en lite annan känsla en t.eks sub eller smpc så var lite skeptisk i början, men den vokser mer og mer på meg.Ett av de bästa spontanköp som kan göras! Gratulationer!![]()
Fint och INTE tråkigt![]()
Original nato. Sällan använt, inget större mysterium varför, ganska tråkigt tyvärr. Fint. Men tråkigt
Så bra kombo! En av mina favoritlooksHa en riktigt bra Speedy tisdag.
![]()
Spara vidare... jag måste då ha en av varje. Eller fler... har ju fasen tre Seamaster.Nyligen sett Apollo 13 och First Man och har alltid haft astronomi och rymdfart som intresse. Varför har jag ingen Speedmaster? Varför köpte jag en Seamaster? Jag hatar djupt vatten och älskar rymden. Seamaster är himla fin men Speedmastern är ju så legendarisk. Hur tänkte jag? Jag vet inte. Gillar min Seamaster men undrar vad Krons begär för att byta en 1 år gammal Seamaster till en Speedmaster...
Mycke snyggt, bandet är en favvo har ett likadantHa en riktigt bra Speedy tisdag.
![]()