• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Det är bilder som din som gör att det blir så svårt:)
Låt mig göra ditt val om möjligt aningen svårare :pompus:
IMG_20180807_150349.jpg

Är i kontakt med en snubbe från Tyskland på Omega Forums som ett tag var intresserad av att byta den 145.012-67 jag har ute på Säljes (som jag inte verkar få såld...) mot en Speedy Gemini 4. Blev inget av den affären, han hade haft den ute på Omega Forums ett bra tag och ledsnade innan jag bestämde mig för byte (hörde tyvärr av mig lite för sent :(). Han håller på att kränga av sin klocksamling och har erbjudit mig att köpa den här finingen, vad tror ni om den?
Screenshot 2018-10-31 at 20.54.54.png

Själv tveksam till mervärdet. Även om den så klart är speciell. Men så gillar jag inte heller datum. Får du ett ok pris så varför inte som ombytet till den du har.

Fin utflyktsdag bjöd på lite fotomöjligheter med nya läderbandet på klockan, vet inte om blått är så kombinerbart så att det kommer användas men det är klart. I rotation är det kul med lite färg, en frisk fläkt. Man kanske ska bygga upp en band arsenal istället för att satsa på en till klocka..

20181018_153014.jpg
20181018_153024.jpg
20181018_153055.jpg
20181018_153110.jpg
20181018_153127.jpg
20181018_153152.jpg
20181018_153259.jpg

Hirsch ?
Vilket isf ?
Cheers , :)

Hej,
Tänkte införskaffa mig en speedmaster moonwatch 005. Är ”listpriset” på en klocka samma som man kan se på Omega watches? Försöker få en uppfattning om vad den kostar hos en svensk AD men har inte orkat pallra mig till nån ännu.

En omega på varje arm, länken runt halsen och sen dra några riff på det.:pirate: Vad kan vara dåligt med en sån deal?:)
Älskar såna här affärer, kul och sitta och förhandla. Först var det pengar och klockor, sen slängde han in länken. Då ville jag ha 2 lappar till, så han kastade in en gura :D

Kan bara instämma med Rom Runner! Låter som världens häftigaste byte. Jag behöver bakgrundshistoria. Var ditt flipperspel gjort i guld?

Haha! Nja, men vissa nya Sternflipper är lång väntan på, så det är lite rolexeffekten på dem. De vet inte hur länge de får vänta på ett nytt, eller om de ens får något.

Älskar såna här affärer, kul och sitta och förhandla. Först var det pengar och klockor, sen slängde han in länken. Då ville jag ha 2 lappar till, så han kastade in en gura :D

Haha! Nja, men vissa nya Sternflipper är lång väntan på, så det är lite rolexeffekten på dem. De vet inte hur länge de får vänta på ett nytt, eller om de ens får något.
Hur funkar flipperbranchen? Plockar folk ut nya flipperspel hos AD, låter bli att plasta av och säljer till gråhandlare? Jag behöver veta mer känner jag. Flippersnack.se here I come!
(ursäkta ot)

Hur funkar flipperbranchen? Plockar folk ut nya flipperspel hos AD, låter bli att plasta av och säljer till gråhandlare? Jag behöver veta mer känner jag. Flippersnack.se here I come!
(ursäkta ot)
Hehe, nja kanske förekommer. Jag är själv mer en sådan som om jag vill ha något så ska det ske direkt. Så då blir det typ som med mitt senaste kiss-flipper att betalade jag lika mycket för ett något begagnat spel från Italien som ett nytt skulle ha kostat, för att veta att jag får ett.
Du har ju svenska flippersälkskapets forum.

Nu ska vi inte gröta upp tråden med detta, så slänger väl in en bild till på nyförvärvet.
53369D7E-1132-42E5-BBB1-1855F8C53911.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp