Ingen orsak, broder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen orsak, broder.
Älskar såna här affärer, kul och sitta och förhandla. Först var det pengar och klockor, sen slängde han in länken. Då ville jag ha 2 lappar till, så han kastade in en gura
Haha! Nja, men vissa nya Sternflipper är lång väntan på, så det är lite rolexeffekten på dem. De vet inte hur länge de får vänta på ett nytt, eller om de ens får något.
Jo det är lite meck. Köper dem alltid hemlevereradeHaha soft deal! Lite meckigt med leverans/transport av flipperspel kanske? Vad var det andra för klocka då? Också omega? Har du haft speedmaster förr eller var det premiären?
Inte mer än rimligt
Enig i det, men siden Sverige har kun 3 års reklamasjonsrett, mens Norge har 5 år, så er Omegas utvidelse av garantien til 5 år en god nyhet for svenske kjøpere.Inte mer än rimligt![]()
Grattis till 1000. Och bästa klockan![]()
Inlägg nr. 1000 ska ju givetvis läggas i KS bästa tråd. Firas med en pivo, såklart
Trevlig kväll vänner!![]()
Tack! Och ja! Grym är denGrattis till 1000. Och bästa klockan![]()
Grattis och skål![]()
Inlägg nr. 1000 ska ju givetvis läggas i KS bästa tråd. Firas med en pivo, såklart
Och mitt är signerat och stämplat den 28/6 2018
42400 säger jag utan att ta gift på det.Vad var priset innan höjningen av .005?
Det har jag oxå för mig..42400 säger jag utan att ta gift på det.
https://www.ebay.co.uk/itm/Grained-Calf-Grey-Watch-straps-in-20mm-by-KRONO-STRAPS/142945165448Någon som har tips på märken eller hemsidor som säljer straps liknande nedan, som också säljs inom EU? Blir ju ganska mycket dyrare att beställa från ex staterna med frakt och moms.
![]()
Det där såg ju helt ok ut för priset! Beställer och testar. Tack!
Verkligen bra pris! Vill gärna höra hur det var senDet där såg ju helt ok ut för priset! Beställer och testar. Tack!
https://molequin.com/collections/exclusive-8-calf-collection/products/tan-epsomNågon som har tips på märken eller hemsidor som säljer straps liknande nedan, som också säljs inom EU? Blir ju ganska mycket dyrare att beställa från ex staterna med frakt och moms.
![]()
Såg det! Sjukt snyggt, exakt så jag vill ha. Men slut på 20mm...
Kommer nytt lager snartSåg det! Sjukt snyggt, exakt så jag vill ha. Men slut på 20mm...
Mycket bra! Det bästa av två världar.![]()
![]()
För 1000 till, cheers mate!![]()