• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ett dygn in som ägare av denna Speedmaster 005. Riktigt nöjd!
Nu ska jag bara bestämma mig för om länk eller läderband är finast.
Grattis och välkommen till tråden! Prova några nato också så blir ditt problem ännu klurigare ;)

Vad härligt att höra. Och inspirerande på sättet du ser på saken. Cudos!
Tack! Livet är fan för kort för bitterhet.

Ha en härlig lördag alla speedfreaks!
IMG_20181201_095028378.jpg

Ett dygn in som ägare av denna Speedmaster 005. Riktigt nöjd!
Nu ska jag bara bestämma mig för om länk eller läderband är finast.

Grattis och välkommen till tråden! Prova några nato också så blir ditt problem ännu klurigare ;)

Tack! Livet är fan för kort för bitterhet.

Ha en härlig lördag alla speedfreaks!
IMG_20181201_095028378.jpg
Grattis till en härlig klocka och varmt välkommen i Speedygänget!
Glöm inte att det finns mesh med...;)
8AA85A4D-1CB0-4C70-BBC3-4EAB65E9AC5A.jpeg

Alla kunniga, @Hasse Varg tillexempel
Jag vill köpa Omegas original-alligator och clasp som kommer med ref 311.33.42.30.01.001
Jag testade idag, och paketet med lås listar nära 8000kr, jag kunde få det för 6000 men det känns fortfarande galet mycket, speciellt när jag redan har ett band från Hirsch. Hur som, om jag vill ha original-bandet + claspen, fast begagnat eller billigare än hos AD - vad ska jag söka/leta efter/skriva köpesannons om?

Bifogar ett par hemska bilder så ni vet vad jag pratar om

IMG_3905.JPG
IMG_3906.JPG
IMG_3909.JPG
IMG_3918.JPG
Oj, använder enbart länk på mina Speedys så tyvärr kan jag inte hjälpa till här :( Annars så kan du väl ta en titt på Omega Forums, kanske finns det något till salu där?

Alla kunniga, @Hasse Varg tillexempel
Jag vill köpa Omegas original-alligator och clasp som kommer med ref 311.33.42.30.01.001
Jag testade idag, och paketet med lås listar nära 8000kr, jag kunde få det för 6000 men det känns fortfarande galet mycket, speciellt när jag redan har ett band från Hirsch. Hur som, om jag vill ha original-bandet + claspen, fast begagnat eller billigare än hos AD - vad ska jag söka/leta efter/skriva köpesannons om?

Bifogar ett par hemska bilder så ni vet vad jag pratar om

IMG_3905.JPG
IMG_3906.JPG
IMG_3909.JPG
IMG_3918.JPG
Jag har exakt det läderbandet till salu just nu, helt oanvänt :)
https://klocksnack.se/threads/omega-alligator-20mm-oanvänt-prisbump-igen.101318/

Tillbaka
Topp