Oktogon
Silver
Jäkligt snyggt alltså! Har aldrig burit mesh så vet inte riktigt hur det är. Du får gärna ge en review när du haft det ett tag på Speedyn. Om det är bekvämt etcThe Best Side Of The Moon.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt snyggt alltså! Har aldrig burit mesh så vet inte riktigt hur det är. Du får gärna ge en review när du haft det ett tag på Speedyn. Om det är bekvämt etcThe Best Side Of The Moon.
![]()
Ja, original JB Champion "NASA" Mesh är det som verkligen gäller när det kommer till Speedy meshMesh, men da JB Champion med Horned Endlinks, kan man jo kjøpe hvis man vil ha "ekte" mesh. Se her:
- https://omegaforums.net/threads/jb-champion-bracelet.11845/
- http://www.moonwatchonly.com/omega-...ws/komfit-forstner-and-jb-champion-bracelets/
![]()
Bilde hentet fra en av kildene oppgitt over.
Vilken bombning av mesh i tråden. Skall spännet sitta på det sättet? Snyggt oavsettJa, original JB Champion "NASA" Mesh är det som verkligen gäller när det kommer till Speedy meshHär är några bilder på min länk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, har man riktigt biffiga handleder så lär det väl hamna på annat sättVilken bombning av mesh i tråden. Skall spännet sitta på det sättet? Snyggt oavsett
Ok fattar...Tja, har man riktigt biffiga handleder så lär det väl hamna på annat sättLänken har inte två delar som man kopplar samman med "spännet" utan det används för att reglera längden så för mig hamnar det så här, bifogar ytterligare en bild på länken:
![]()
Jäkligt fint band, anser du att det är prisvärt? Tycker de är lite dyraMåste ju på skjuta tillbaka på alla mesch som kommer i bredd! Riktigt trevlig om jag får säga själv. Originalet är mycket bekväm. Detta är direkt ur asken ännu mjukare... Klockan bytte skepnad direkt. Hörde jag strap monster?![]()
![]()
![]()
Ja det är nog det bästa jag köpt. Mest prisvärda är nog ett Di-model till en bb36 i hajskinn jag köpte (obs, certifierade att inget djurplågeri sker) men detta är bättre (och dyrare). Omega original ännu dyrare och mjukstabilare. Tror jag betalade 1200 för att få hem det så det är väl ekonomin som avgör om det är prisvärt eller ej. Att man får vad man betalar för kan jag konstatera dock. Karaktären på klockan gick direkt från från BMC Cooper (ej S) till Lotus Cortina (initierade förstårJäkligt fint band, anser du att det är prisvärt? Tycker de är lite dyra![]()
Härligt!I'm back! Två och en halv månad och fem vändor till SGN senare är jag lika lycklig som dagen jag köpte klockan.![]()
Grattis eller vad säger man hahaI'm back! Två och en halv månad och fem vändor till SGN senare är jag lika lycklig som dagen jag köpte klockan.![]()
Riktigt snyggt!Måste ju på skjuta tillbaka på alla mesch som kommer i bredd! Riktigt trevlig om jag får säga själv. Originalet är mycket bekvämt. Detta är direkt ur asken ännu mjukare... Klockan bytte skepnad direkt. Hörde jag strap monster?![]()
![]()
![]()
Klockan går bra hittills och allt set ut som det ska. Föredömligt hanterat av Nymans hela vägen. Sen jag kom i kontakt med ansvarig på SGN har det funkat bra där också. Men sjukt att det tagit sån tid.Härligt!
Känns allting bra nu? Är alla fadäser glömda och förlåtna?
Tack! Kommer sannolikt vara OWG ett antal veckor framåt.Grattis eller vad säger man haha
Bra jävla skönt lär det vara iaf, lagom till helgen och allt! King.
Hei. Skal teste ut de ulike etterhvert - og komme tilbake med noen ord.Härligt! Kan man få lite bilder på hur Speedyn sitter på de olika modellerna? Hur är det med kvalitén?
Vad härligt att höra. Och inspirerande på sättet du ser på saken. Cudos!Klockan går bra hittills och allt set ut som det ska. Föredömligt hanterat av Nymans hela vägen. Sen jag kom i kontakt med ansvarig på SGN har det funkat bra där också. Men sjukt att det tagit sån tid.
Så ja, glömt och förlåtet. Bitterhet efter att saker löst sig känns onödigt.
Tack! Kommer sannolikt vara OWG ett antal veckor framåt.
Är det viktigt att det står Omega på bandet? Annars är det ju en idé att köpa det direkt från Hirsch.Alla kunniga, @Hasse Varg tillexempel
Jag vill köpa Omegas original-alligator och clasp som kommer med ref 311.33.42.30.01.001
Jag testade idag, och paketet med lås listar nära 8000kr, jag kunde få det för 6000 men det känns fortfarande galet mycket, speciellt när jag redan har ett band från Hirsch. Hur som, om jag vill ha original-bandet + claspen, fast begagnat eller billigare än hos AD - vad ska jag söka/leta efter/skriva köpesannons om?
Bifogar ett par hemska bilder så ni vet vad jag pratar om
![]()
![]()
![]()
![]()
Skönt att det blev bra tillslut! Nu får du passa på å njuta så mycket som möjligt av klockan!I'm back! Två och en halv månad och fem vändor till SGN senare är jag lika lycklig som dagen jag köpte klockan.![]()