Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tar verkligen magiskt fina bilder! De är en fröjd för ögat.Fullstendig fortapt i denne.
![]()
Du tar verkligen magiskt fina bilder! De är en fröjd för ögat.![]()
Otroligt fina bilder du tar @loevhagen! En sann fröjd för ögat![]()
Vad tycker ni om detta resultat? Har förstått att det ligger inom standardavvikelsen för aktuell kaliber 1861. Men tycker ni att jag bör vara nöjd med resultatet eller lämna in för ruckning, eller kolla upp ifall klockan är magnetiserad? Klockan är köpt ny för fem månader sedan.
![]()
Alla speedys innan - 97 hade tritium original, sedan gick man över till luminova. Men tänk på att äldra kan ha fått servicetavlor.med luminova.Hej!
Jagar ref.
Vill ha tritium tavla och någon äldre länk.
Tack på förhand.
Hej då
![]()
Tack! Gjorde sökandet på chrono enklare!Alla speedys innan - 97 hade tritium original, sedan gick man över till luminova. Men tänk på att äldra kan ha fått servicetavlor.med luminova.
Hej. Det är First Omega in Space i Sedna gold. Inte modifierad.Hvilken modell er dette? Er den modifisert?
Spør, fordi jeg trodde det bare fantes en blå og en panda med røde detaljert av CK2998 i nyere utgave i stål.
Aha. Takk.Hej. Det är First Omega in Space i Sedna gold. Inte modifierad.
Dette er det jeg bruker: https://www.watchgecko.com/qr-deployment-mesh-by-geckota.phpNu när man blivit helt hjärntvättad med mesh-inlägg det senaste tiden har jag helt plötsligt blivit sugen på ett. Är det någon som har tips på prisvärt mesh med quick-release? =)
Det der ble jo riktig så fint.
Stort tack för tipset!
Ja det sitter faktiskt riktigt skönt, helnöjdDet der ble jo riktig så fint.Mesh er svært komfortabelt. Ble du fornøyd selv?
Får nog bli ett sånt!Ja det sitter faktiskt riktigt skönt, helnöjd![]()
Ja det tycker jag, riktigt stiligt. Mitt är köpt på fruurFår nog bli ett sånt!
Vad tycker du om kvaliten på dem? Jag har också funderat på att beställa därifrån.WatchGecko.![]()
Måste ju på skjuta tillbaka på alla mesch som kommer i bredd! Riktigt trevlig om jag får säga själv. Originalet är mycket bekvämt. Detta är direkt ur asken ännu mjukare... Klockan bytte skepnad direkt. Hörde jag strap monster?![]()
![]()
![]()
Riktigt snyggt! Är det deras Grained Black?Måste ju på skjuta tillbaka på alla mesch som kommer i bredd! Riktigt trevlig om jag får säga själv. Originalet är mycket bekvämt. Detta är direkt ur asken ännu mjukare... Klockan bytte skepnad direkt. Hörde jag strap monster?![]()
![]()
![]()
Ja det är riktigtRiktigt snyggt! Är det deras Grained Black?
Hei. Jeg bestilte fire stykker, og synes vel egentlig pris følger kvalitetfølelse. Nå har jeg ikke brukt dem over (lang) tid, så jeg vet ikke ennå hvordan kvaliteten vil avta etterhvert. Men, den ene av de fire jeg bruke er OK kvalitet opp mot pris. Skal man ha überkvalitet, så er vel STAIB-mesh eller VOLLMER-mesh veien å gå - men da blir noen av dem svært tykke - og mer for et dykkerur.Vad tycker du om kvaliten på dem? Jag har också funderat på att beställa därifrån.