Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt sailcloth från strapped som passade klockan ypperligt och är väldigt skönt på handleden! Tack @Rawa för snabb leverans och fint julpaket![]()
Betyder avsaknaden av svar att den är skitdyr eller superbillig?Nyare länk, buckla i bezeln och allmänt skabbig. Men T swiss made T och droppade tariffer på 7-orna. Gällande priset, bra eller anus?![]()
Eller.. vet inte. Antagligen varken eller. Behöver nog kostas på en del. Ser skabbig och smutsig ut också, varför har dom inte kört länken i tvätt iaf?Betyder avsaknaden av svar att den är skitdyr eller superbillig?
Bra. För jag fick min värderad till 27. Och då har den original 1171-länk. Killen som sålde den ville ha 12, men jag gav honom 15 då det kändes mer realistiskt. Kan tillägga att den då behövde servas för 9.Eller.. vet inte. Antagligen varken eller. Behöver nog kostas på en del. Ser skabbig och smutsig ut också, varför har dom inte kört länken i tvätt iaf?
Inte nördigt här. Är precis likadan själv. Men säg inget utanför forumet för då kommer doktorn med en konstig tröja som man kan binda fasta armarna medNördig som man är har jag mätt min 006 (1863-verket) dagligen med WatchCheck under ett knappt år. Så här ser resultatet ut! Snittavvikelse per mätcykel i sekunder, 142 mätcykler....
![]()
Grattis!Kliver in i denna tråd för andra gången.. känns bättre denna gång! En 1171 vore fint och jag hoppas kunna behålla denna många tisdagar framöver! God jul på er.
![]()
![]()
Tack!Grattis!
Välkommen tillbaka och god jul! Snyggt med canvas på klockanKliver in i denna tråd för andra gången.. känns bättre denna gång! En 1171 vore fint och jag hoppas kunna behålla denna många tisdagar framöver! God jul på er.
![]()
![]()
Tack!Välkommen tillbaka och god jul! Snyggt med canvas på klockan
Lånat frugans igen?Här ska det handlas julmust!!
![]()
Lånat frugans igen?![]()
Gäller extra mycket när partnern råkar ha en schysst klocka man vill låna.Allt mitt är hennes och vice versa eller hur var det nu när man är gift![]()
Grattis och välkommen tillbakaKliver in i denna tråd för andra gången.. känns bättre denna gång! En 1171 vore fint och jag hoppas kunna behålla denna många tisdagar framöver! God jul på er.
![]()
![]()
Välkommen tillbaka och god jul! Snyggt med canvas på klockan
Tack x2!!Grattis och välkommen tillbaka![]()
Snyggt med bandet!Dag två med pärlan, svårt att se någon annan klocka på handleden nästkommande dagar..
![]()