Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Geckota!Snyggt! Vad är det för band?
Oftast mobil men dessa är med systemkameraÄr det mobil du fotar med? Riktigt krispiga bilder!
+1Jag bär min mycket på länk! Helt omoddad, vare sig vintagelänk eller snabbjusterst seamasterlås. Trots allt, snyggt och bekvämt!
Jag skulle nästan vilja kalla den lite underskattad!
Tänkte ställa en fråga, fick höra av en bekant härom dagen att på klockorna som fick följa med ut i rymden så borrade man ett litet hål i plexiglaset. Detta skulle tydligen hjälpa vid tryckutjämningen i luftslussen ut på rymdpromenader. Nån som vet om det är sant? Känns som en historia man borde hört...
Skickar med en bild på min speedy också
![]()
Ser ut som en Speedmaster day date 3220.50.00Vad är det för trevlig Speedy du har?
Så verkar det vara! Kul att det finns så många varianter att upptäcka och sukta efter....Ser ut som en Speedmaster day date 3220.50.00
Snyggt fångat!Morgonens bild. Så skönt att vara ledig...
![]()
![]()
Var det inte 2000:- höjning på Moonwatch?Enligt AD så kommer listpriset på vissa Speedmaster, bland annat månklockan höjas med 1000kr i januari.
Var det inte 2000:- höjning på Moonwatch?
Inte mycket och gott slut till dig ocksåGulnad tritium, AML, DON, stepped-dial och flat-linkVad mer kan man begära av en Speedy? Gott slut på det innevarande året önskas alla Speedy vänner
![]()
Bästa Klocksnackare,
För er information prishöjs Speedmaster 005 fr.o.m 1 januari med 2.000.-.
Erikson Urhandel postade detta härom dagenEnligt AD så kommer listpriset på vissa Speedmaster, bland annat månklockan höjas med 1000kr i januari.
Erikson Urhandel postade detta härom dagen![]()
Det är nog enda gången jag har köpt något strax innan dom höjde priset, brukar komma på att jag skall ha saker strax efter dom höjtErikson Urhandel postade detta härom dagen![]()
Den där länken är så snygg! Man kanske borde skaffa sig en.Bjuder på en till bild idag. Så jäkla bra denna klocka.
![]()
Hvilken lenke er dette?Den där länken är så snygg! Man kanske borde skaffa sig en.
Jag minns inte ref nu men det är väl en gammal länk som man kan montera med andra ändlänkbitar. @1965ek har koll på det!Hvilken lenke er dette?
Har du något snyggt grått band till din Speedy?Ender opp med denne hver dag...og selvsagt også i kveld.
![]()
Det kan nog stämma! Men som sagt, @1965ek har stenkoll!Aha. Kan det være 1171 / 633?
![]()
Det var en snål höjning!Erikson Urhandel postade detta härom dagen![]()