Mythos
Basic
Min första #speedytuesday.
Grattis till fantastiska klockor och välkomna in i värmen! Kul att fler sluter upp i gemenskapenGrattis!! Jag hade min första förra veckan och det var en mycket bra Tisdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min första #speedytuesday.
Grattis till fantastiska klockor och välkomna in i värmen! Kul att fler sluter upp i gemenskapenGrattis!! Jag hade min första förra veckan och det var en mycket bra Tisdag![]()
Välkommen hit! Hoppas du ska trivasMin första #speedytuesday.
Varmt välkommenMin första #speedytuesday.
Flera av OS-klickorna är riktigt bra. Skulle inte tacka nej till varken pandan eller den blå.man blir ju sugen på att boka in en snabbis till tokyo i vår för att få tagnpå denna!
2020 ex gjorda och säljs endast i japan!
ligger i omegas os kollektion
![]()
Pandan var grym!Flera av OS-klickorna är riktigt bra. Skulle inte tacka nej till varken pandan eller den blå.
Härlig patina! Grattis och välkommen till trådenEfter ca 3år och exakt 7 sorger och 8 bedrövelser är den nu min. Första riktiga klockan!![]()
när du citerar veronica maggio låttexter så.drar du ner coolheten på din speedyEfter ca 3år och exakt 7 sorger och 8 bedrövelser är den nu min. Första riktiga klockan!![]()
Snyggt, grattis manEfter ca 3år och exakt 7 sorger och 8 bedrövelser är den nu min. Första riktiga klockan!![]()
när du citerar veronica maggio låttexter så.drar du ner coolheten på din speedy![]()
Gammalt talesätt, så tror snarare det är du som blottar din dolda faiblesse för Veronica Maggio!när du citerar veronica maggio låttexter så.drar du ner coolheten på din speedy![]()
OuchGammalt talesätt, så tror snarare det är du som blottar din dolda faiblesse för Veronica Maggio!![]()
Var först skeptisk till ett så tjockt band men nu gillar jag det mer och mer!
![]()
Snygg!
Step-dial är när det är som ett "trappsteg" upp till centrum av tavlan strax innanför minutmarkeringarna. Tror inte det är det på dessa. Se nedan bild.Den svarta med gilt gör inte ont att titta på!! Den applicerade omegaloggan är frän!
Är det den typ av tavla som kallas step-dial? Någon som vet?
Oj, visste varken jag citerade eller att jag nercoolar. Maggio brukar dock leja Sveriges coolaste trummis för sina live-gig. Det kanske lindrar mitt snedsteg?
vacker kvinna!Gammalt talesätt, så tror snarare det är du som blottar din dolda faiblesse för Veronica Maggio!![]()
Haha. Är faktiskt diskbänken i köket. Snygg klocka!Snyggt bord
![]()
Meteroit tavlan är bara för läcker, grattis till en mycket fin Speedy
Snygg!
Hur har du moddat den?
Meteroit tavlan är bara för läcker, grattis till en mycket fin SpeedyKan vi få en bild på baksidan också?
Det där var nog det snyggaste jag sett!
Finns den fortfarande att köpa?Tavlan har brunnit i atmosfären en gång.
Tack, har haft den i sju år nu och den håller.
![]()