Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det får du absolut göra! Jag tror att jag talar för de flesta när jag säger att vi till och med förordar det!Hej,
Dum fråga kanske men jag är lite av en nybörjare i klockvärlden. Vet att det finns speedy tuseday modeller men får man kalla sin "vanliga" speedmaster proffesional för speedy? Samt posta här på tisdagar?
Två rätta saker i alla fall.Frölunda, bira och Speedytuesday
Lämnade in min 105.012 65 HF (case) för rengöring idag då det samlats en del smuts mellan bezeln o plexi. Riktigt nöjd med den hittills o kul med en härlig vintagepjäs man vågar använda
Välkommen tillbaka! Trevlig tavla, vad är det för årtal på klockan?Ahh äntligen med i speedymatchen igen. Packade precis upp den och en kvart senare var bandbytandet igång
1992 tror jag men det kan @Dbrasco nog svara påVälkommen tillbaka! Trevlig tavla, vad är det för årtal på klockan?
Den är riktigt nice i rätt ljus!!! Super ghost!!!Svårt häftig bezel på den där!
Riktigt cool iallafall. Blir allt mer sugen på att testa vintagespeedy med gul tritium1992 tror jag men det kan @Dbrasco nog svara på
Riktigt tuff!Den är riktigt nice i rätt ljus!!! Super ghost!!!
Det är just det jag saknar mest, alla bandbyten och att den klär i allt! Grattis!Ahh äntligen med i speedymatchen igen. Packade precis upp den och en kvart senare var bandbytandet igång