S
Staafen
Guest
Den är verkligen fin! Nästa Speedy blir en vintage för min del.Den är riktigt nice i rätt ljus!!! Super ghost!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är verkligen fin! Nästa Speedy blir en vintage för min del.Den är riktigt nice i rätt ljus!!! Super ghost!!!
Varför sålde du då?Det är just det jag saknar mest, alla bandbyten! Grattis!
Riktigt snyggt band, får man fråga var du har skaffat det?Ahh äntligen med i speedymatchen igen. Packade precis upp den och en kvart senare var bandbytandet igång
Haha! Jag var sugen på denna och min ekonomi tillåter inte båda just nu.Varför sålde du då?
Du vet ju att du är tillbaka här snart. Jag gissar på juni
Det är från canvaskungen @FeskarnRiktigt snyggt band, får man fråga var du har skaffat det?
Mäh, hur tar du tid med den där?Haha! Jag var sugen på denna och min ekonomi tillåter inte båda just nu.
Hahaha det är ju sant iofs! Jag får sluta att drömma om rymdfärder och börja utforska grottor helt enkelt.Mäh, hur tar du tid med den där?
Och är den ens certifierad för rymdfärd?
Vore väl trevligtDen är verkligen fin! Nästa Speedy blir en vintage för min del.
Sorry, det ska inte hända igen!Ngn som vet vad det var för vitt läskigt som swishade förbi på skärmen alldeles nyss?
Sorry, det ska inte hända igen!
Haha det var bara roligt! Kan inte hålla mig borta från Speedy-tråden trots att jag sålt den.Haha sorry, kunde inte låta bli. =)
Fasiken. Den är ju verkligen magisk den där!
Bättre sent än aldrig....Å andra sidan passar en Speedy alltid bra, oavsett dag. Ha en fortsatt riktigt bra vecka!
92 stämmer bra1992 tror jag men det kan @Dbrasco nog svara på
Jäklar vilken fin speedy. Vad är det för referens, 145.022?Planerar att även använda min ST68 NÅN gång iaf men har ingen direkt brådska
En klocka jag tyvärr glömmer bort då jag aldrig använt eller ens provat den sen köpet..
Tack!Jäklar vilken fin speedy. Vad är det för referens, 145.022?
Tack för tipset! Vet du hur mycket?Bästa Omegavänner,
För er information höjer Omega priserna fr.o.m 1 maj.
Det var tråkigt att höra! Eller kanske roligt, beroende på hur man ser det...Bästa Omegavänner,
För er information höjer Omega priserna fr.o.m 1 maj.
Upp till nästan 10%Tack för tipset! Vet du hur mycket?
Höjde de inte bland annat priset på Speedy för några månader sedan? Är det dags igen? =)Upp till nästan 10%
Det är dags igen ja, tredje gången sedan i höstas.Höjde de inte bland annat priset på Speedy för några månader sedan? Är det dags igen? =)
Ja, hamnar på 49.200.-Höjde de inte bland annat priset på Speedy för några månader sedan? Är det dags igen? =)
Bra att jag sålde min i nyskick för 32' då haha!Ja, hamnar på 49.200.-
Går att dra kronan lite bakåt för att hålla stilla sekundvisarenHur gör ni när ni ställer era Speedys? Skiter ni i att sekundvisaren inte kommer visa rätt eller finns det något knep för att "hacka" den?
Ah! Trevligt, ska berätta det för kompisen i UK som alltid stör sig på att hans Speedys sekundvisare inte visar rätt. Tack!Går att dra kronan lite bakåt för att hålla stilla sekundvisaren