Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tritium eller luminova?Referensen är 3570.50
Tritium!Tritium eller luminova?
Snyggt Din DJ med tapestry tavla är inte så dum den heller Vilken referens är den (får man fråga om annat än Speedys i den här tråden förresten )?
Tritium!
Tack! Det är en 16220, dessvärre såld (saknar den mer än jag trodde jag skulle göra).Snyggt Din DJ med tapestry tavla är inte så dum den heller Vilken referens är den (får man fråga om annat än Speedys i den här tråden förresten )?
Snyggt! Var den dyr att anskaffa? Har för mig att priset är ganska högt.Så har tidsenlig krona monterats. Då gäller det bara att hitta rätt visare.
Så har tidsenlig krona monterats. Då gäller det bara att hitta rätt visare.
Snyggt! No worries att hitta visare. Vad har du för länk? Jag kanske kan släppa rätt länk för "rätt" pris.
Betalade 100€ för den här på en vintageaffär i Lissabon. Borde vara ett ok pris.Snyggt! Var den dyr att anskaffa? Har för mig att priset är ganska högt.
Länken är jag nöjd med, lite tidig för klockan men en av de som är rätt för referensen. Har du visare?Snyggt! No worries att hitta visare. Vad har du för länk? Jag kanske kan släppa rätt länk för "rätt" pris.
Nä inget löst, tråla bukten, typ. Jag skulle inte ens ha orkat. Var nöjd med der du har…Betalade 100€ för den här på en vintageaffär i Lissabon. Borde vara ett ok pris.
Länken är jag nöjd med, lite tidig för klockan men en av de som är rätt för referensen. Har du visare?
Ja, den funkar ju bra som den är men hade varit roligare med tritium. Gubben i Lissabon har tim och minutvisare men ingen chronosekund. Han lovade dock försöka hjälpa mig.Nä inget löst, tråla bukten, typ. Jag skulle inte ens ha orkat. Var nöjd med der du har…
Eller sälj och köp en "riktig". I slutändan sitter du ändå bara med någon konstig halvfranken.Ja, den funkar ju bra som den är men hade varit roligare med tritium. Gubben i Lissabon har tim och minutvisare men ingen chronosekund. Han lovade dock försöka hjälpa mig.
Stör inte mig så länge alla delar är hyfsat tidsenliga. Svårt att veta om man köper en "riktig" om den verkligen är riktig eller också en med utbytta delar.Eller sälj och köp en "riktig". I slutändan sitter du ändå bara med någon konstig halvfranken.