TJ Mackey
Basic
Låg en ute ”nyss” för 56,5 K på köp & sälj, som är avslutad nu. Fin är den. Kan dock inte uttala mig om priset. Men såld blev den ju.Tja, vad kostar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låg en ute ”nyss” för 56,5 K på köp & sälj, som är avslutad nu. Fin är den. Kan dock inte uttala mig om priset. Men såld blev den ju.Tja, vad kostar den?
Låg en ute ”nyss” för 56,5 K på köp & sälj, som är avslutad nu. Fin är den. Kan dock inte uttala mig om priset. Men såld blev den ju.
Den ligger på 71600 efter prisbump 1 maj. Men så ska man få tag i den också..Tja, vad kostar den?
Den ligger på 71600 efter prisbump 1 maj. Men så ska man få tag i den också..
Håller med och tack för tipset!!Själv hade jag lagt den summan på någon trevligare referens utan den artificiella patinan.
Men om du jagar den modellen så ska du nog fråga i denna tråd. Finns säkert lika många olika åsikter om prisets rimlighet gällande den klockan.
https://klocksnack.se/threads/vad-är-ett-rimligt-pris-för-värde-värdering.26910/
Kostade väl 65k som ny har jag för mig, tillverkad i lite drygt 3000 ex. Har haft en själv, köpte den BNIB av en kille på Omega Forums, tror jag gav 66k för, helt oanvänd alltså.Låg en ute ”nyss” för 56,5 K på köp & sälj, som är avslutad nu. Fin är den. Kan dock inte uttala mig om priset. Men såld blev den ju.
Ok intressant! Ska kika lite där.Kostade väl 65k som ny har jag för mig, tillverkad i lite drygt 3000 ex. Har haft en själv, köpte den BNIB av en kille på Omega Forums, tror jag gav 66k för, helt oanvänd alltså.
71.6k kanske är lite för högt för den? Fick inte så mycket när jag bytte bort min mot en 116710LN (som jag sedan aldrig skulle ha lämnat i inbyte till en 116234 då den stuckit iväg i pris sedan den slutat tillverkas...).Den ligger på 71600 efter prisbump 1 maj. Men så ska man få tag i den också..
https://omegaforums.net/threads/omega-speedmaster-57-trilogy-60th-anniversary.92813/Ok intressant! Ska kika lite där.
Stort tack!!! Vet du för övrigt hur man söker på det forumet? Måste kanske ha ett konto?
Inte för att söka tror jag, för att annonsera köp eller sälj krävs 200 inlägg. Skadar väl inte att registrera ett konto då det inte kostar något?Stort tack!!! Vet du för övrigt hur man söker på det forumet? Måste kanske ha ett konto?
Jag menar att söka bland klockorna till försäljning? Kanske är blind..Inte för att söka tror jag, för att annonsera köp eller sälj krävs 200 inlägg. Skadar väl inte att registrera ett konto då det inte kostar något?
Hittade det nuJag menar att söka bland klockorna till försäljning? Kanske är blind..
Fantastisk klocka..men är den värd priset?
Du måste vara inloggad, tror jag.Jag menar att söka bland klockorna till försäljning? Kanske är blind..
Tack för bra input! Är även ute efter en AT 38,5 med polerad mittlänk i nyskick. Får se om det kanske blir 2 köp så småningomAllt beror på vad man värdesätter. Jag fastnade direkt för designen, storleken och smidigheten med länken som har microjustering. Urtavlan gör sig otroligt trevlig i solen och plexiglaset gör verkligen sitt! Att klockan dessutom kommer i en trevlig box med lite extra ”godis” ger mervärde i mina ögon.
Jag köpte min ny förra sommaren och hade tur som hittade en kvar hos AD. Skulle absolut säga att den är värd 65’ + men då är jag ju partisk
Ser redan fram emot tisdag, då kanske man får se @Affe ’s rå-coola Speedy igen!
Tack, hittade det efter en stundDu måste vara inloggad, tror jag.
Listar 49.200 SEK nu enligt Omegas hemsida.Vad ger man för en speedy idag efter höjning? Speedy skulle ju vara en affordable instegs typ..
Vad ger man för en speedy idag efter höjning? Speedy skulle ju vara en affordable instegs typ..
Baklocket bidrar starkt till cool-faktorn, helt klart!Nja...så rå cool är den inte, en sen Apollo 11 med 1861 verk, däremot så är bakboetten riktigt nice ! Men tack iaf Dude...
Grattis till en grym klocka. Och grattis till försäljningen @Hasse Varg , det var på tiden. Nu ska jag bara lyckas sälja någon av mina egna…Nu är man äntligen med speedy igen. Sååå jag har längtat tack @Hasse Varg
Lite taskigt pris, Omega tjänar mer på ha ”vettiga” priser på Instegarna ala smp och speedy på längre sikt imho. De va bättre förr som oldiesarns säger (jag?)Listar 49.200 SEK nu enligt Omegas hemsida.
Lägsta pris, nytt och fullset, inom EU på Chrono24 går på runt 37 och uppåt, dvs ungefär vad du hamnar på idag med sedvanlig 20-25% rabatt på Omega i Sverige.
Köpte min första för 31.800 i butik för bara drygt två år sen... sjukt!
Listar 49.200 SEK nu enligt Omegas hemsida.
Lägsta pris, nytt och fullset, inom EU på Chrono24 går på runt 37 och uppåt, dvs ungefär vad du hamnar på idag med sedvanlig 20-25% rabatt på Omega i Sverige.
Köpte min första för 31.800 i butik för bara drygt två år sen... sjukt!
NopeÄr det verkligen möjligt att få så mycket rabatt under 2019?
Är man storkund så kanske?
Själv rätt ny, men tycker att vi får styra upp en om inte annat!Nu är jag ju lite ny-gammal på forumet (och vet inte vad ni gjort) men är det ngn Speedy-fika i Göteborg ngn gång?