MrIronMike
Silver
Hej, Handlade nyligen en ny .005, min fråga är följande;
Hur tvättar ni era klockor? Kan jag tvätta den under kranen? osv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mjuk tandborste med handtvål och vatten, sedan skölja under kranHej, Handlade nyligen en ny .005, min fråga är följande;
Kanske lite överförsiktig, men jag brukar spola mest på sidan utan krona och tryckknappar och bara spola snabbt på "kronsidan".Mjuk tandborste med handtvål och vatten, sedan skölja under kran
Tvätta på! Kör som @Eqn säger lite handtvål och vid behov även en borsta eller liknande. Spolar därefter i vatten under kranen, på tryckknappar, krona, ja allt! Inga som helst problemHej, Handlade nyligen en ny .005, min fråga är följande;
Hej, Handlade nyligen en ny .005, min fråga är följande;
Mjuk tandborste med handtvål och vatten, sedan skölja under kran
Funkar även regniga söndagar
Jag gör som ovanstående, och kör länken i ultraljudstvätt. Blir kanon.
Så under kranen är safe? Jag menar era har inte läckt in vatten när ni gjort det
Nej, originalnatot är för långt för mig.Jäkligt bra, originalnato?
Nej, originalnatot är för långt för mig.
Detta är ett "seatbelt"-nato.
Just detta från @Singular, modell "nato super". Känns och ser likadant ut som originalnatot
Kul oxå med tillbehören till klockan
Stort tack! Credd till säljaren som tog dom..Underbara bilder
Kul att någon slog till! Forummedlem?Happy Speedy Tuesday Sista tisdagen de här båda är tillsammans, i morgon lämnar den vänstra mig för transport till sin nye ägare. Känns lite vemodigt men jag vet att den nye ägare kommer att glädjas åt den många tisdagar framledes
Tack Ja, en KS:are så den dyker säkert upp i tråden i framtidenKul att någon slog till! Forummedlem?
Kul! Min, mycket yngre, närmar sig slutet av sin service. Förhoppningsvis lagom till nästa tisdagTack Ja, en KS:are så den dyker säkert upp i tråden i framtiden
Snyggt!Ha en bra Speedy Tuesday alla! Dagen till ära ska Ed White få en tidsenlig krona.
Förstår att du väntar på den Vågar man fråga vilken referens det är?Kul! Min, mycket yngre, närmar sig slutet av sin service. Förhoppningsvis lagom till nästa tisdag
Snyggt!
Referensen är 3570.50Förstår att du väntar på den Vågar man fråga vilken referens det är?
Grönt är skönt!Kamrater,
Speedy up!!
Dagen till ära rullar vi på Nato