Det är sant, jag har 5, hade 11 ett tag men det var för många, så ett par stycken lär man nog behövaÄr du säker på att du bara behöver en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är sant, jag har 5, hade 11 ett tag men det var för många, så ett par stycken lär man nog behövaÄr du säker på att du bara behöver en?
Tycker faktiskt inte så synd om dig som har en så trevlig Ed WhiteNärmare en rymdpromenad än så här kommer jag nog inte
Ja, 11 låter ju lite galet. 5 är betydligt mycket mer rimligt. Inte ens anmärkningsvärt.Det är sant, jag har 5, hade 11 ett tag men det var för många, så ett par stycken lär man nog behöva
Det är världens mest ikoniska klocka?Vad är anledningen till att Omega så mycket reklam för Speedmaster?
Det är sant, jag har 5, hade 11 ett tag men det var för många, så ett par stycken lär man nog behöva
Vad är anledningen till att Omega så mycket reklam för Speedmaster?
50 år sen första månlandningen och en Speedy med 321 verk på g...Troligtvis något nytt på g(?)
Jag förstår lätt behovet av fler, här är min önskelista om pengar och möjlighet att använda alla klockor fanns.
Och då är jag inte inne på vintage eller specialare utan bara ”moderna” LE varianter. Färgglatt inser jag nu. Så ett par svarta måste med som tillägg...så lätt fler än 10...
ST:
Ultraman:
1957:
Panda:
Gemini:
Japan racing:
Alaska:
Meteorit (hur coolt är inte det!)
Om man skall ha något i guld:
Ha en skön lördag speedy galningar!
Mmm, Silver Snoopy... NiceDu har ju missat den bästa..
Vad är det sambon inte känner till om gråhandel och vad det innebär?Då har det hänt, min första Speedy! Den levererades av min sambo som födelsedagspresent nu på morgonen!
Det är en 006.
Hon (sambon) vet att jag har tjatat om den klockan bra länge.
Klockan är köpt på uret.se, sambon kände inte till det här med gråhandel och vad det innebär. Stämplande AD är Schaap en Citroen, Nederländerna.
Ni som har lite mer erfarenhet, är allt ok eller bör man kolla något extra? Jag blir lite nojig då jag själv aldrig har vågat köpa via gråhandlare.
Jag får be om ursäkt för alla vita prickar på mitt WS, målade innertak utomhus i går. Målare blir jag dock aldrig.
Gratulerar i dubbel bemärkelse! Schaap en Citroën är av min erfarenhet toppen. Har själv mejlat mycket med dem gällande servicekort på en Rolex.Då har det hänt, min första Speedy! Den levererades av min sambo som födelsedagspresent nu på morgonen!
Det är en 006.
Klockan är köpt på uret.se, sambon kände inte till det här med gråhandel och vad det innebär. Stämplande AD är Schaap en Citroen, Nederländerna.
Ni som har lite mer erfarenhet, är allt ok eller bör man kolla något extra? Jag blir lite nojig då jag själv aldrig har vågat köpa via gråhandlare.
Jag får be om ursäkt för alla vita prickar på mitt WS, målade innertak utomhus i går. Målare blir jag dock aldrig.
Vad är det sambon inte känner till om gråhandel och vad det innebär?
Och vad spelar det för roll?Att den som hon har betalat pengar till inte är AD och att klockan kan komma från vilken AD som helst (typ).
Och vad spelar det för roll?
Tydligen så är det du, men inte nödvändigtvis sambon, som inte vet hur det fungerar med gråhandelKanske ingen, bara orolig att det ska vara svårt med garantiåtaganden ifall att. Eller att något annat ska vara knas.
Tydligen så är det du, men inte nödvändigtvis sambon, som inte vet hur det fungerar med gråhandel
Garantin är med tillverkaren, inte butiken. Behöver du få länken kortad så kommer du givetvis få betala för detta hos din lokala AD, men det kan du nog leva medDet är nog inte omöjligt, påverkad av propagerande från diverse AD’s.
Upplys mig gärna!
Grattis som sagt! Det viktiga är att certet är korrekt stämplat och daterat, Omega har världsgaranti så du vänder dig inte till handlaren utan till valfri AD vid garantiärende. Sedan gäller det att det är stämplat efter 30/6 2018 (det är väl det som gäller?), då höjdes garantin från 2 till 5 år. Men nya av idag har väl angivet 5 år på pictogram?Det är nog inte omöjligt, påverkad av propagerande från diverse AD’s.
Upplys mig gärna!
Nä, men kanske efter 30/6Sedan gäller det att det är stämplat efter 31/6 2018 (det är väl det som gäller?)
Stort tack min vän för det påpekandet editerad nu. Illa av migNä, men kanske efter 30/6
Äsch. Ville bara vara sådär irriterande petigStort tack min vän för det påpekandet editerad nu. Illa av mig
Grattis till en grym klocka men kanske en ännu bättre sambo! Bry dig inte om certet, så länge det är stämplat så är det lugnt. Njut av klockan och välkommen in i tisdagsvärmen.Då har det hänt, min första Speedy! Den levererades av min sambo som födelsedagspresent nu på morgonen!
Det är en 006.
Garantin är med tillverkaren, inte butiken. Behöver du få länken kortad så kommer du givetvis få betala för detta hos din lokala AD, men det kan du nog leva med
Grattis till en grym klocka men kanske en ännu bättre sambo! Bry dig inte om certet, så länge det är stämplat så är det lugnt. Njut av klockan och välkommen in i tisdagsvärmen.