Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Än är det inte för sent broder!Fakk...glömde bort att det var Speedmaster Tisdag idag!
Nästa Tisdag ska vi vara på iaf!
Nöjd med reduced? Prövat någon annan speedy innan?Snabb tisdags pendling och en av mina första poster.
Reduced pa rally band
Du har hela kvällen på dig att bättra dig. Jag själv kom på att det är snabba tisdagen idag alldeles nyss.Fakk...glömde bort att det var Speedmaster Tisdag idag! Sorry Speedmaster Bröder och eventuella systrar!
Nästa Tisdag ska vi vara på iaf!
Konsten att sabba en cool speedy som tidigare tilllhört en svetsare.
Före:
Efter:
NawwwwwKonsten att sabba en cool speedy som tidigare tilllhört en svetsare.
Före:
Efter:
Inte min! Läste på nyhetsbrev från handlare. Tydligen bevarades bezel för framtidenMen varför behöll du inte gamla glasringen, var grym patina på den?!
Inte min! Läste på nyhetsbrev från handlare. Tydligen bevarades bezel för framtiden
Det är iaf rimligt att tro att det är tisdagOm man ser en speedy, på tunnelbanan på, en tisdag.
Är det då rimligt att tro att personen är intresserad?
Så jävla cool! Synd att den inte behölls i det skicket. Där snackar vi toolwatch!Konsten att sabba en cool speedy som tidigare tilllhört en svetsare.
Före:
Efter:
Av någon konstig anledning brukar det alltid bli såTillbaka på länk. Blir bäst så