Alltså, speedyn är verkligen sjukt snygg på nato. I typ tre timmar. Sen vill jag ha på länken igen.Av någon konstig anledning brukar det alltid bli så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså, speedyn är verkligen sjukt snygg på nato. I typ tre timmar. Sen vill jag ha på länken igen.Av någon konstig anledning brukar det alltid bli så
Hört samma! Jag tror på nytt urverk i 005 och 006. Manuellt co-axial är min gissningImorgon klockan åtta ska ni hålla koll på omegas Instagram för du kommer bilder på nytt, enligt obekräftade källor
En jubileums speedy.Hört samma! Jag tror på nytt urverk i 005 och 006. Manuellt co-axial är min gissning
Grattis och välkommen till gänget!Antar att jag är en i gänget då. Efter drygt ett år av letande efter en beater föll valet till slut på en Speedmaster Pro. Stod mellan den eller en klassisk Panerai, pam112 eller 111. Inte minst för att modellerna är tacksamma om man vill variera armband. Men tidlösheten och känslan på armen avgjorde till sist. Blir nog wristshots och diverse naturbilder med tiden också. Just nu är jag bara oerhört nöjd över att jakten, åtminstone för tillfället, är slut.
Oj, vad snygg!Gillar!!
Gillar!!
Gillar!!
För 5 år sen hade folk garvat åt detta och skrivit "ännu en LE Omega....."Gillar!!
Sätter mina pengar på @Hasse VargOj, vad snygg!
Undrar vem som blir först i tråden med en sådan?
Länken är nog det vi alla skrivit efter i alla dessa år ! Riktigt trevligt.Gillar!!
Efter månlandningen 6969 kanske den begränsade utgåvan av den jubileumsklockan är 1969 st? Omega tänker långt in i framtiden för att knyta ihop den säcken.Limited edition of 6969 st, det var inte illa.
1969 hade väl varit det logiska antalet exemplar till en limited edition.
Enl fratello skulle den kosta drygt 9000 CHF, är inte det 85kSEK? Isf "lönar" det sig att köpa den utomlands. Kanske kommer även att gå att få under list med tanke på att det är nästan 7000 som ska produceras.Riktigt bra nya Apollo 11 speedyn i stål. 95 tkr...lite svettigt...
Vad är det för lösning med bandstiften kl 12?Trevlig på rem också.
Ser ju ut som nåt man hittar på en bakgata i turkiet.Trevlig på rem också.
95 tkr enligt hemsidan samt pris från AD. Tror iof de kan gå högre iaf till en början...en del modeller har gått för högre tidigare bla snoppy första ST utgåvan...time will tellEnl fratello skulle den kosta drygt 9000 CHF, är inte det 85kSEK? Isf "lönar" det sig att köpa den utomlands. Kanske kommer även att gå att få under list med tanke på att det är nästan 7000 som ska produceras.
Ser ju ut som nåt man hittar på en bakgata i turkiet.
Vi får väl se, verkar inte vara helt lätt att få tag på den...Sätter mina pengar på @Hasse Varg
Gillar!!
Riktigt bra. Gillar den skarpt! Boettlocket gör mig svag i knäna.Duktigt cool baksida och snygga index!