gab
KS Explorers Club
Lovar att ta väl hand om denVälkommen! Snygg Speedy Känns välbekant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lovar att ta väl hand om denVälkommen! Snygg Speedy Känns välbekant
Borta för byte av bezel?Känns trist att inte ha någon Speedy denna tisdag men jag kan alltid låtsas!
Trevlig tisdag på er!
Stämmer! Fick samtal idag att den är redo att hämtas så imorgon kommer bild på resultatetBorta för byte av bezel?
Ser mycket bra ut! Nu så har du en riktigt fin 145.022-69Resultatet, NOS korrekt bezel samt tidsenlig länk på plats.
Och som alltid ett proffsigt och trevligt bemötande hos Ahléns Ur!
Tusen tack, känns skönt att vara i land äntligenSer mycket bra ut! Nu så har du en riktigt fin 145.022-69
Grattis, den ser fantastisk ut!Tusen tack, känns skönt att vara i land äntligen
Tack så mycket!Grattis, den ser fantastisk ut!
Jesus kristus!Herre.. var bara tvungen att dela med mig av denna bild. CK 2998-2, det här är drömmen!
(Lånad bild, tyvärr)
Mkt mkt bra. Nu behöver du lite polywatch bara. Har lite över om du vill haResultatet, NOS korrekt bezel samt tidsenlig länk på plats.
Och som alltid ett proffsigt och trevligt bemötande hos Ahléns Ur!
Tack!!Mkt mkt bra. Nu behöver du lite polywatch bara. Har lite över om du vill ha
Snyggt foto! Nu blev riktigt sugen på att sätta tillbaka länken på min Speedmaster. Saknar alltid länk när jag har den på läder och saknar alltid läder när jag har den på länk...Omega Rainmaster
Haft läder, samt nato på Speedy totalt 2 dagar i mitt liv och då har jag ägt tre stycken.Snyggt foto! Nu blev riktigt sugen på att sätta tillbaka länken på min Speedmaster. Saknar alltid länk när jag har den på läder och saknar alltid läder när jag har den på länk...
Haft läder, samt nato på Speedy totalt 2 dagar totalt i mitt liv och då har jag ägt tre stycken.
Originallänk är alltid bäst tycker jag.
Är den modern? Då skulle jag köra mjuk tandborste och lite vatten, möjligtvis en droppe diskmedel på det om den är riktigt skitig. Funkade fint när jag hade en modern speedy.Någon som har tips på hur man tvättar/rengör en speedmaster? Speciellt i hålorna vid krono-knapparna. Lite svårt att komma åt Och hur rädd ska man vara för att få in vatten vid knapparna (vid tvätt)?
Jag har alltid hållit efter genom daglig tvätt under rinnande varmt vatten med mild handtvål. Bara o tvätta/löddra hela klockan. Som när du tvättar dina händer.Någon som har tips på hur man tvättar/rengör en speedmaster? Speciellt i hålorna vid krono-knapparna. Lite svårt att komma åt Och hur rädd ska man vara för att få in vatten vid knapparna (vid tvätt)?
Önska den inte gjorde klockan större bara, annars är den grymt snygg!Haft läder, samt nato på Speedy totalt 2 dagar totalt i mitt liv och då har jag ägt tre stycken.
Originallänk är alltid bäst tycker jag.