Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice tischa! Min nya säger hej till storebror?Hittade en kul t-shirt på H&M
Den kan jag få
Stort grattis välkommen till speedy ligan! Blev själv medlem igårIdag gick turen till @ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg för att hämta min första speedy tillika ”riktiga” klocka. Mycket trevligt köp och topp-service, tack!
Ska väl sägas att jag velat mellan seamaster och speedmaster till och från men sista tiden har jag inte kunnat släppa speedyn, delvis pga väl spenderad tid i denna tråd såklart
Vilken känsla, det är ju en sak att se alla era trevliga speedys här, men när ens egen sitter på handleden så är det ju något speciellt utan tvekan!
Ha en trevlig helg!
Rätt val, stort grattis!Idag gick turen till @ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg för att hämta min första speedy tillika ”riktiga” klocka. Mycket trevligt köp och topp-service, tack!
Ska väl sägas att jag velat mellan seamaster och speedmaster till och från men sista tiden har jag inte kunnat släppa speedyn, delvis pga väl spenderad tid i denna tråd såklart
Vilken känsla, det är ju en sak att se alla era trevliga speedys här, men när ens egen sitter på handleden så är det ju något speciellt utan tvekan!
Ha en trevlig helg!
Stort grattis välkommen till speedy ligan! Blev själv medlem igår
Tack, känns helrätt!Rätt val, stort grattis!
Tackar! Jag har lovat mig själv denna gång, det ju dessutom Monnwatch jubileumTack och gratulerar tillbaka då till dig! Femte speedyn såg jag, har du tagit förnuftet till fånga denna gång och behåller denna tro?
Skall man undvika det där får man ju ha kvar plasten... men visst, ett märke redan dag två på den nya klockan är ju lite surt.Tackar! Jag har lovat mig själv denna gång, det ju dessutom Monnwatch jubileum
Fick förresten min första repa på spännet idag när jag käkade micrad fisk med spaghetti
GM: Slitet bord från MIO
Jag känner smärtan. Speedyns spänne är det mest repkänsliga spännet jag har i hela samlingen...Tackar! Jag har lovat mig själv denna gång, det ju dessutom Monnwatch jubileum
Fick förresten min första repa på spännet idag när jag käkade micrad fisk med spaghetti
GM: Slitet bord från MIO
+ en bezel gjord av smörSpeedyns spänne är det mest repkänsliga spännet jag har i hela samlingen...
Hemförsäkring?+ en bezel gjord av smör
Vad tycker Hastighetsmästar-panelen: ska jag byta bezel eller låta det vara? Knappt två månader gammal Speedmaster.. ett litet fall mot gymmets stengolv
Vad kostar det osv med bezelbyte?
Jag tycker att de är rätt trevliga men stör mig lite på att pushers inte sitter jämnt med kronan. Men för priset tycker jag att de är trevliga!Vad tycker ni om reduced speedys?