glodbug
Basic
Den ena är en födelsedagspresent till pappaLite märkligt att köra Dual Wield med likadana klockor, men då Speedy inte är en rattrapante så kan det ju vara smidigt om man ska hålla koll på två tidtagningar, eller kanske som GMT?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ena är en födelsedagspresent till pappaLite märkligt att köra Dual Wield med likadana klockor, men då Speedy inte är en rattrapante så kan det ju vara smidigt om man ska hålla koll på två tidtagningar, eller kanske som GMT?
Men jävlar vilket band, sjukt snyggt. Får man fråga vad det är?
Tack så mycket! Riktigt bra är de!
Välkommen in i värmen!
Grattis, ser bra ut. Välkommen!
Otroligt vacker klocka och ett riktigt snyggt nato, välkommen!
Brukar kolla här:Någon som har koll på en speedy med 321 verk kostar i dessa dagar?
Den är så jävla bra på 1125-länken tycker jag. Riktigt, riktigt fin kombo och den har ju verkligen en hel del som skiljer den från månklockan. Men det är min åsiktHar satt på min 1125 länk till min FOIS. Medföljde på köpet och har inte gett den en ärlig chans ännu, vad tycker ni? Kan inte skaka känslan av att jag bara försöker imitera månklockan men anser väl (partisk som jag är) att FOIS klarar det mesta......
Jag föredrar länk till Speedys så jag gillar att du har satt på den och tycker att du skall behålla den påHar satt på min 1125 länk till min FOIS. Medföljde på köpet och har inte gett den en ärlig chans ännu, vad tycker ni? Kan inte skaka känslan av att jag bara försöker imitera månklockan men anser väl (partisk som jag är) att FOIS klarar det mesta......
Custom bezel?Bytt klocka med en polare en vecka.. asså speedyn är en bra jäkla klocka! Måste skaffa mig en egen snart..(igen)
Orginal från omega.Custom bezel?