TomGanks
Silver
Har svårt att bestämma vilket jag föredrar mest, länk, Nato eller läder..?
I-landsproblemen bara flödar..
Tror det är dags för mig att prova Canvas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har svårt att bestämma vilket jag föredrar mest, länk, Nato eller läder..?
I-landsproblemen bara flödar..
Kör bara kör!!Tror det är dags för mig att prova Canvas!
Det händer ju ofta! har lite band och verktyg ligger på jobbet just för att kunna bytaJäklar vilken klocknörd man är! jag bytte läder på lunchen...trevlig helg
Vänner, ni vet att jag inte mår bra.
2013 - speedy daydate
2016 - Moonwatch
2017 - Speedy Tuesday
2018 - Moonwatch
2019 - ??!!
Vi får se ikväll
Tack för du ökar suget sätter mig snart i kallingarna mot ADn
Fantastisk, grattis till den! Älskar designen på pushers.
X-33 Gen 1 idag.
Ja, det är verkligen en underbar klocka på många sätt Jag var förvånad att den var så mycket bättre i verkligheten än på bild.Fantastisk, grattis till den! Älskar designen på pushers.
Men jävlar vilket band, sjukt snyggt. Får man fråga vad det är?God morgon, nytt band på. Någon som sitter på ett 20mm omegaspänne?
Lite märkligt att köra Dual Wield med likadana klockor, men då Speedy inte är en rattrapante så kan det ju vara smidigt om man ska hålla koll på två tidtagningar, eller kanske som GMT?Startar dagen med att plasta av två nya Speedmaster.