Hirsch London + C-spänne. För dig som inte gillar viklås.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart är bandet ifrån?Alltid kul att lyckas pricka in en Tisdag
Tack, jag har läst mycket positivt om Molequin så kul att du är nöjd och kan bekräfta också!Tack! Det är ett Molequin. Grained tan eller något i den stilen. Rekommenderas varmt, mycket bra kvalitet.
Väldigt stilfulltHirsch London + C-spänne. För dig som inte gillar viklås.
Stämmer bra.Tänkte unna speedyn nya bandstift.
Hittat 20 mm med 1,8 mm tjocklek här:
https://verkmastarna.nordicshops.co...-18-mm-schweizisk-tillverkning?category_id=31
Blir de bra till min 145.022?
Hirsch London + C-spänne. För dig som inte gillar viklås.
Tänk på att den bärs större på länk. Så har du tänkt att ha den på läder/Nato/mocka så testa med det också! Happy hunting!En bild från i somras för att öka suget
Vart är bandet ifrån?
Är det denna?Det är ett grått canvas från Barton
Välkommen in!Äntligen tillbaka i ks mysigaste tråd
Tack! Känns riktigt gött att vara tillbaka!Välkommen in!
Fråga @FeskarnMin frankenstein-Omega (Seamaster-lås med microjustering-funktion).
Funderar på att byta till panda-tavla. Ni som har det, tröttnar man?
Skönt att man inte är den enda med flipparsjuka härVad händer i en tråd som denna ikväll?
Finns det nån värme till en hemvändare?
Skönt att säkra en plats i värmen innan vintern smäller till.Äntligen tillbaka i ks mysigaste tråd
Ja verkligen, bara hitta något riktigt mysigt slitigt mockaband så är vintern räddadSkönt att säkra en plats i värmen innan vintern smäller till.
Kanske snajda till nåt eget av en gammal rattmuff?Ja verkligen, bara hitta något riktigt mysigt slitigt mockaband så är vintern räddad
Haha har du någon schysst liggandes?Kanske snajda till nåt eget av en gammal rattmuff?
Letar också efter nått liknande! Trött på allt jag har för tillfället. Helst av allt vill jag klämma å känna men det blir ju svårt när det mesta finns på nätet. Är det inte så mycket pengar så kan man väl chansa men annars känns det bara dumt.Ja verkligen, bara hitta något riktigt mysigt slitigt mockaband så är vintern räddad
Ja har också det problemet, inte hittat någon tillverkare till ett schysst pris jag riktigt gillarLetar också efter nått liknande! Trött på allt jag har för tillfället. Helst av allt vill jag klämma å känna men det blir ju svårt när det mesta finns på nätet. Är det inte så mycket pengar så kan man väl chansa men annars känns det bara dumt.
Grattis och välkommen, skål för det!Äntligen tillbaka i ks mysigaste tråd
Varmt välkommen tillbaka vännenVad händer i en tråd som denna ikväll?
Finns det nån värme till en hemvändare?
Start tack för det! Det känns härligt att vara hemma igen.Varmt välkommen tillbaka vännen
Vill ha-begäret bara växer och växer..Start tack för det! Det känns härligt att vara hemma igen.
Band-Bonanzan är redan i gång. Nu ska ett svart Di Modell på som faktiskt är det skönaste och mest bekväma av alla läderbanden i samlingen.