MrIronMike
Silver
honest opinion, vilken är snyggast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel tråd att fråga i Speedy såklart!honest opinion, vilken är snyggast?
Sorry men Breitlingen har inte en millimeter i sig som tilltalar mig estetiskt.honest opinion, vilken är snyggast?
Ett tips kan va att även prova att posta i denna tråden https://klocksnack.se/threads/tråden-om-militära-klockor.421/Hej, är det någon som vet om försvaret utfärdade Speedmaster? Har en som är märkt med tre kronor och "5" Någon som har någon idé? Det är en 145.022 från ca 1981. Har sökt lite men inte hittat något.
Ja 20mmSpeedmaster .005 från 2019.
Vilken storlek skall det vara på NATO bandet? 20mm ?
Riktigt coolt!Lite kul Forstner
Lite kul Forstner
honest opinion, vilken är snyggast?
Modell?Speedy idag...
Upplys mig! Är det en mod med orange visare och decimalbezel? Ny för dig? Inte sett förut men sjukt cool!Speedy idag...
Upplys mig! Är det en mod med orange visare och decimalbezel? Ny för dig? Inte sett förut men sjukt cool!