Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polywatch fungerade riktigt bra.
Kanske lite svårt att se i det dåliga ljuset här inne på kvällen, men det blev ett helt annat lyster i glaset efter enbart 3 minuters polering. Körde med en bomullspad.
Grattis!
Köpte min första speedmaster idag, riktigt nöjd över klockan. Men skulle jag veta hur mycket locktite Omega la i länkarna hade jag nog köpt en begagnad, men två timmar senare efter värmning och mycket svordomar så gick det.
Gratulerar! Fantastisk klocka!
Köpte min första speedmaster idag...
Grattis!
Gratulerar! Fantastisk klocka!
Detta är för övrigt lösningen på hela grejen. Om jag håller in knapparna så krävs ingen kraft eller spänd handled eller likande för att stänga spännet. Bra tipsJag måste säga att jag alltid ”öppnar” med knapparna när jag ska stänga låset. Av de anledningarna ni beskriver men även för att undvika slitage och sladdrande mekanism.
Stort grattis och välkommen till klubben
Köpte min första speedmaster idag, riktigt nöjd över klockan. Men skulle jag veta hur mycket locktite Omega la i länkarna hade jag nog köpt en begagnad, men två timmar senare efter värmning och mycket svordomar så gick det.
TackarStort grattis och välkommen till klubben
Mina frågor också!Jag såg det precis!! Jag vill ha! Vad kostar den tro? är den limiterad?
Den är ju perfektion!Vänta lite nu!! Släppte Omega precis en reiusse av Ed White med cal 321 eller drömmer jag?
https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/calibre-321/product
Jag hos Omega i Florida för några veckor sedan. De sa att räkna med ca $20k får stålversionen.Mina frågor också!
Enligt Omegas hemsida:
"Sorry, the price is not available in your country. Please contact a Boutique"
Ja säkert i den regionen. Mejlade AD nu så får vi seJag hos Omega i Florida för några veckor sedan. De sa att räkna med ca $20k får stålversionen.
CHF13000 enligt FratelloJa säkert i den regionen. Mejlade AD nu så får vi se
Jag hos Omega i Florida för några veckor sedan. De sa att räkna med ca $20k får stålversionen.