Den ska inte vara limiterad enligt Omegas CEOJag såg det precis!! Jag vill ha! Vad kostar den tro? är den limiterad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ska inte vara limiterad enligt Omegas CEOJag såg det precis!! Jag vill ha! Vad kostar den tro? är den limiterad?
Fratello skriver att den inte ska vara limiterad men räkna på en produktion om 1000-2000st.Den ska inte vara limiterad enligt Omegas CEO
Snyggt! Bättre än $20k åtminstone, men fortfarande en dyr klockaCHF13000 enligt Fratello
Kommer den säljas i Sverige?Bästa Speedmastervänner,
Snart kommer denna härlighet, Speedmaster 39,7mm med kaliber 321.
Samma här. Undra vad länken lös går loss på..Jag är mest nyfiken på om det går att sätta den länken på en .005. Med eller utan våld!
Nej, 19mm. Men kan ju passa på FOIS.Jag är mest nyfiken på om det går att sätta den länken på en .005. Med eller utan våld!
Enligt Fratello eller dig?Fratello skriver att den inte ska vara limiterad men räkna på en produktion om 1000-2000st.
Japp den lär dessvärre kosta en slantSnyggt! Bättre än $20k åtminstone, men fortfarande en dyr klocka
Fratello skriver "tapers from 20mm" så det var det jag gick på..Nej, 19mm. Men kan ju passa på FOIS.
Ser nu att dom redigerat den biten. Nu står det "20 or 19 mm".Fratello skriver "tapers from 20mm" så det var det jag gick på..
Ha en underbar tisdag, Speedfreaks!
Snyggt! Vad kommer den lista?Bästa Speedmastervänner,
Snart kommer denna härlighet, Speedmaster 39,7mm med kaliber 321.
149 500 SEK på Omegas hemsida
14100$ i usa enligt en Boutiqe i FL.Snyggt! Bättre än $20k åtminstone, men fortfarande en dyr klocka
Riktigt snygg! Fast originalet är bättre Eller hur @StarManVänta lite nu!! Släppte Omega precis en reiusse av Ed White med cal 321 eller drömmer jag?
https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/calibre-321/product
Gaaah! Den där ser ju GRYM ut! Hade förhoppningar på att nya 321 verket skulle hamna just i en Ed White re-issue i stål. Överkomligt pris också (även om originalet fortfarande går att få billigare). Frågan är hur tillgången är, lär inte vara lätt att få tag på en.Riktigt snygg! Fast originalet är bättre Eller hur @StarMan
Tack så mycket @Affe! Dina ord båda värmer och inspirerar till fortsatt närvaro.Kul att du har hittat tillbaka @Rum Runner , du har varit saknad, hoppas att du blir kvar ett tag nu kompis!