• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Bästa Speedmastervänner,
Snart kommer denna härlighet, Speedmaster 39,7mm med kaliber 321.
Speedmaster 321.png

188k SEK är rätt dyrt, men jag är ändå positiv att de släpper denna. Får se vad beg-priserna landar på senare, samt hur stor produktionen blir. För 188k kan man väl få en VC krono med samma verk, från 90-tal, eller en Breguet 3237 även den med samma verk. Både de i guld.

Oavsett är detta ett steg i rätt riktning för Omega, och jag har aldrig sett en release från Omega med så många positiva kommentarer på deras Insta.

Helt fantastisk modern nytolkning från Omega. Men trots allt, till det priset lade jag nog mycket hellre pengar på ett riktigt fint vintage pre-moon exemplar eller varför inte en hel 1957 trilogy? Båda skulle klara budget.

Riktigt snygg! Fast originalet är bättre:) Eller hur @StarMan ;)
Gaaah! Den där ser ju GRYM ut! :hungry: Hade förhoppningar på att nya 321 verket skulle hamna just i en Ed White re-issue i stål. Överkomligt pris också (även om originalet fortfarande går att få billigare). Frågan är hur tillgången är, lär inte vara lätt att få tag på en.

Enda tveksamheten jag har är claspen som tyvärr lär vara lika överdimensionerad som på Trilogyklockorna.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp