Den länken gör sig sjukt cool på Speedyn!Denna länk växer på en!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den länken gör sig sjukt cool på Speedyn!Denna länk växer på en!
Väldigt skön att bära om inte annatDenna länk växer på en!
Snyyyygt!Provade månklockan i Paris. Nästan religiös upplevelse.
Verkligen! Den känns rasslig och lite märklig vid första anblicken, men nåt av det skönaste jag provat.Väldigt skön att bära om inte annat
Adderar det där du vet.. *host* toolighet *host*. Tjatar om detta i vart annat inlägg.Den länken gör sig sjukt cool på Speedyn!
Ja verkligen!Adderar det där du vet.. *host* toolighet *host*. Tjatar om detta i vart annat inlägg.
Bra watch-to-head-ratio!Huvudet och klockan är i original storlek
Kör du originalnatot?Huvudet och klockan är i original storlek
Japp, toppennatoKör du originalnatot?
Nasa länk
https://forstnerbands.com/products/forstner-jb-astronaut-band-Var hittar man en sån länk?
Ingen fara!
Forstner bands, är du intresserad så har jag en extra.-Var hittar man en sån länk?
Forstner bands, är du intresserad så har jag en extra.
Absolut gör det!-Schysst! Jag är på resande fot. Hör av mig till dig sen
Det blir så jäkla snyggt!Har du en FOiS utan länk? KÖP en, fort!
Du vet vad som gäller......!!!Har du en FOiS utan länk? KÖP en, fort!
Hur har du fått till en grå bezel eller är det bara ljuset?Trevlig Speedy tisdag KS!
Ps. Blir riktigt sugen på länk till min FOIS då jag ser @christian-h s grymma bild ovan, men inte är den så tokig på läder heller