Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tröttsamt! Hoppas det går bättre denna gången.Då vart man positivt överraskad igår när mitt garantiärende skulle vara åtgärder på en vecka. Känsla var. Imponerande.
Promenerar glatt till Bergström för att hämta klockan idag.
Den positiva känslan förbyttes snabbt till en irritation.
Man lämnar in med felbeskrivning att klockan stannar när man sätter på tidtagning.
Vad gör swatchgroup?
Testar gångreserven!
Ja den höll ju 60-65 timmar. Men hålla det var inte felet!
I butik startar jag tidtagningen och klockan stannar på 5 sekunder.
Gör om gör rätt!
Lite skönt att få gnälla av sig lite...
Verkligen, väldigt speciell.Denna länk växer på en!![]()
![]()
Väldigt trevlig kombination!Hörde vi tisdag?!
![]()
Det är ljuset. Kanske lite smuts ocksåHur har du fått till en grå bezel eller är det bara ljuset?
Speedmaster på kroko
![]()
Javisst och den klär lika bra på både nato och länk, men kroko är ju lite extraSpeedy i finkläder - snyggt!!
Helt klart en av de coolaste special edition Speedyn!Är det tisdag så är det!
![]()
![]()
Har precis lagt en beställning på liknande band. Gillar det skarpt!
Härligt!Har precis lagt en beställning på liknande band. Gillar det skarpt!
Forstener. Är det samma på din?Härligt!
Från Forstener eller någon annan tillverkare?
Ja, precis!Forstener. Är det samma på din?
Strålande väder denna härliga tisdag!
![]()
Grattis! Och snyggt band. Glöm inte att testa länken också, den sitter oförskämt bekvämt på handleden.Jag fick äntligen en Speedy och på Speedytuesday av alla dagar. Bytte direkt armbandet för en strap.
![]()
![]()
Jag fick äntligen en Speedy och på Speedytuesday av alla dagar. Bytte direkt armbandet för en strap.
![]()
![]()
Bravo!!Jag fick äntligen en Speedy och på Speedytuesday av alla dagar. Bytte direkt armbandet för en strap.
![]()
![]()
Grattis till en kanonklocka.Jag fick äntligen en Speedy och på Speedytuesday av alla dagar. Bytte direkt armbandet för en strap.
![]()
![]()