Jag lovar dig, du kommer inte att bli missnöjd med 1039/516 isf 1506/16Tack återigen! Blir till att leta efter en 1039, syntes att endlänkarna var annorlunda men kommer med stor sannolikhet stilla ens begär![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lovar dig, du kommer inte att bli missnöjd med 1039/516 isf 1506/16Tack återigen! Blir till att leta efter en 1039, syntes att endlänkarna var annorlunda men kommer med stor sannolikhet stilla ens begär![]()
Önskar alla en snabb tisdag!
(Liten side note, någon som vet vad ett 1506 m korrekta endlinks går loss på?)
![]()
Förresten, det är ju en 105.012-66 du har om jag inte är alleles fel ute. Till den så är en 1039/516 korrekt vilken lär vara lite billigare och lättare att att hitta. Ser ju i princip exakt likadana ut dessutom. Mig veterligen så är länkbitarna exakt desamma, det som skiljer sig är claspen samt ändlänkarna. Hittade den här bilden i mitt fotoalbum:
![]()
Den vänstra är en 105.012-65 med 1506/16 länk, de övriga är 145.012-67 med 1039/516 länk
Ja, det blir ju billigare men båda länkarna är ju korrekta till en 105.012-66Tänkte precis säga det också att det är 1039/516 du ska ha på en 105.012-66 och inte 1506/16
K R I S P I G bild!Bytte tillbaka till länk på em. Den gör sig bra på många typer av band men länken ÄR bäst
![]()
Vilken kväll vi fick!!
Kul att se dig här igen.Tillbaka i Speedy-tråden efter 10 mån frånvaro. Inkommet idag FOIS med 1125-länk.
![]()
Tackar tackarKul att se dig här igen.
Välkommen!
Vad tror vi om pris? Jag gillar!Nämen. Nu kommer Forstner med ett flatlink band. Ska man gå på samma mina igen? JB-bandet gillade jag i typ 3 veckor
https://www.instagram.com/p/CBRDPfqnxXc/?igshid=1t5njf4sdhfbv
![]()
Tyvärr inget till övers men kan rekommendera dig att köpa det. Sitter så jäkla skönt och jag gillar verkligen looken!Blivit nyfiken på ett Forstnerband.. det äldre jb-astronautbandet då....
https://forstnerbands.com/products/forstner-jb-astronaut-band
Någon som har ett till övers?