Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar harmoni mellan klocka och band!
Ja, inte sant?Underbar harmoni mellan klocka och band!
Bergströms i Göteborg. Vet ej vad armbandet och spännet landar på. Tar två veckor innan det anländer till butik men tror det landar på ca 5k. Återkommer.Sjukt snyggt! Får man vara oförskämd och fråga vart du köpte originalarmband och spänne, samt vad det landar på? Är själv sjukt sugen!
Tack! Har den som av en händelse just ikväll!
Tack! Har den som av en händelse just ikväll!
Vem har gjort bandet och var får man tag på det?
Jodå, flingan är kvar!kul! hade ingen aning om att du hade en sån. Har du kvar din flinga förresten?
Vem har gjort bandet och var får man tag på det?
Det är så vackert att man nästan får en tår i ögatLa ifrån mig klockan en stund när en gryta skulle diskas, när jag vände mig igen såg jag skönheten igen och blev lite kär..
Det ska du vara! Grym klocka!
Väldigt nöjd!
Tjusigt, välkommen in i gemenskapen!
Väldigt nöjd!
Välkommen in i värmen
Väldigt nöjd!
Tack!Tjusigt, välkommen in i gemenskapen!
Tack @FilipF !Välkommen in i värmen
Välkommen in i värmen hos den mysigaste tråden!
Väldigt nöjd!
Måste varit ett solur!BTW, någon som vet vilken klocka nordkoreanerna använde när de landade på solen?
Blev nyfiken om det tillverkats några klockor i NK. Sprang på den här:BTW, någon som vet vilken klocka nordkoreanerna använde när de landade på solen?
Blev nyfiken om det tillverkats några klockor i NK. Sprang på den här:
http://forums.watchuseek.com/f72/mo...62.html#/forumsite/20758/topics/371962?page=1
Sorry för OT postar nåt med speedy snart