• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

MacAttack

Omega
image.jpeg

Första snabba tisdagen för mig:cool:
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Min bättre hälft undrade hur det kom sig att jag hade samma blick då jag tittade på min klocka igår kväll, som då första barnet föddes. Min Speedy kom med Storken för en dag sedan ( eftersom den köptes av farbrorstork på forumet ).
image.jpeg
Snygg entré i bästa tråden! Känn dig varmt välkommen hit!
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Min bättre hälft undrade hur det kom sig att jag hade samma blick då jag tittade på min klocka igår kväll, som då första barnet föddes. Min Speedy kom med Storken för en dag sedan ( eftersom den köptes av farbrorstork på forumet ).
image.jpeg
Grattis till tillökningen! :D

Ingen professional kanske men min första speedy.. :)
FullSizeRender.jpg
Professional eller inte, en grym klocka hur som haver. Stort grattis! :)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Gillar man velcro så rekommenderar jag att beställa från gasgasbones. Velcro enligt original NASA spec är inte speciellt praktiska såvida min inte går klädd i rymddräkt. Gasgasbones har flera varianter. Själv kör jag SP1 varianten.
image.jpeg
image.jpeg
De är grymt häftiga de där banden! Har varit på väg att köpa ett själv ett par gånger men de har en förmåga att alltid vara slut när jag vill ha ett.
 

Golbica

Omega
Köpte precis moonwatchen 005 :) och undrade om ni kan rekommendera vad jag behöver för att korta ner länken hemifrån och var jag kan köpa sakerna?
 

Golbica

Omega
Rondell och bågfil.... ;)

Nädå, är det nya modellen så är dom väl skruvade?
Stämmer! Ingen aning vilken som passar dock :S Har sett lite tutorials där dom använder något typ av ställ där man spänner fast länken och skruvmejsel såklart. Handlar helst i butik
 
Senast ändrad:
Topp