Pappas beater som använts varje dag sedan han köpte den för 15+ år sedan
![]()
Bra charm i den slitningen
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pappas beater som använts varje dag sedan han köpte den för 15+ år sedan
![]()
Berätta mer om din 2915 och posta mer bilder tack. Den vill jag (vi?) se mer avJapp, lätt härjad och bytt urtavla, men ganska charmig.
Grym 2998a! Min -62a säger hej.Berätta mer om din 2915 och posta mer bilder tack. Den vill jag (vi?) se mer av
Och.. min 2998-3 säger hej.
Kul! Jag visste inte att vi hade en 2915 här på forumetGrym 2998a! Min -62a säger hej.
![]()
2915 köptes här på forumet, så det är ingen särdeles spännande historia. Men den tidigare ägaren gjorde an bra genomgång när det begav sig. Det som hänt efter det är en ny urtavla och en del relume. Tyvärr försvann länken på vägen, men jag hittade en ersättare – som dock är för kort för att använda.
https://klocksnack.se/threads/im-in-heaven-nyinkommet-tävling.12113/
![]()
Det finns fler.Kul! Jag visste inte att vi hade en 2915 här på forumet![]()
Tack för länkning. Spännande.Grym 2998a! Min -62a säger hej.
![]()
2915 köptes här på forumet, så det är ingen särdeles spännande historia. Men den tidigare ägaren gjorde an bra genomgång när det begav sig. Det som hänt efter det är en ny urtavla och en del relume. Tyvärr försvann länken på vägen, men jag hittade en ersättare – som dock är för kort för att använda.
https://klocksnack.se/threads/im-in-heaven-nyinkommet-tävling.12113/
![]()
Coolt. Jag har något liknande till min 2998 liggandes någonstans.Tack för länkning. Spännande.
Asså har man 2915 så kan man inte sitta med dem och gömma sig, vad är det för stil?!
Lite tillbehör med till 2998:an
![]()
Glömde även att säga... din 2998 ser riktigt bra ut. Den vill vi också se mer avCoolt. Jag har något liknande till min 2998 liggandes någonstans.
Grym! Hur många Speedys är du uppe i nu?Ny för dagen. Mysiga index
![]()
![]()
Grym! Hur många Speedys är du uppe i nu?![]()
Ny för dagen. Mysiga index
![]()
![]()
Grym! Hur många Speedys är du uppe i nu?![]()
Att du aldrig lär dig buddy, sälj inte!!Börjar få kraftig speedy ångest nu
Vad håller man på med!Att du aldrig lär dig buddy, sälj inte!!![]()
Det blir bara dyrare för varje gång... något jag fått lära mig efter ett antalVad håller man på med!
Det är framför allt @carlm foto längre upp som frestar mig. Svart nato är för jäkla fint på speedy![]()
Vad håller man på med!
Det är framför allt @carlm foto längre upp som frestar mig. Svart nato är för jäkla fint på speedy![]()
Eller hur. Den här tråden gör det inte enklareBörjar få kraftig speedy ångest nu
Det är snyggt men helt värdelöst i kvalitet, så ingenting jag rekommenderar. Minns inte var jag fick tag på det, det är några år sedan.Magiskt band, vart har du köpt det?![]()
Bytt till läder igen - ett problem med att Speedyn passar bra till mycket är att det är svårt att riktigt bestämma sig hur man vill ha den....
![]()